Alla inlägg den 18 augusti 2006

Av Ann-Louise Ryrvik - 18 augusti 2006 12:25

Har idag hjälpt en tjej och hennes hund med fritt följ. Världens mysigaste rottis! Jag försökte sno henne men det gick inte matte med på ;-)Jag blev dock inspirerad och träningssugen. Beslutade mig för att "damma av" Essie som stått i träda sedan sista tävlingen. Då var hon ju som värst efter löp och i 27 graders värme. Idag var hon pigg och fin. Vi tränade lite apportering och fritt följ. Fasen vet om vi inte skall anmäla oss till någon tävling igen. Funderar om vi ska kasta oss över en elitlydnad eller en högresök...

Av Ann-Louise Ryrvik - 18 augusti 2006 02:34

Blogg... Trodde att det aldrig skulle ske, men så sitter man då här mitt i natten vid datorn fast man borde sova. Detta får jag väl se som terapi och ett sätt att bikta mig och mina träningar. Och ibland avsaknad av träning. Idag blev det inte något tränat med hundarna och inte med hästarna heller. Det blev i alla fall en uteritt på Junge med Marie och High Stock. Det var ett härligt ridväder men inte lika härligt då Marie och HS galopperar iväg (lugnt och sansat för att vara fullblod men ändå) och man själv sitter bakom på en kallblodstravare och har lång-långa stigläder och halkiga vanliga byxor med sömmar. Det går inte att sitta och det går inte stå eller rida lätt. Det går bara att SKAVA... Junge är dock en gentleman och tar det hela med ro fast matte wobblar på kommandobryggan ;-D

Presentation

Fotoutmaningen 2015

 

Kategorier

Fråga mig

88 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20
21 22 23 24 25
26
27
28 29 30 31
<<< Augusti 2006 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken!!!


Skapa flashcards