Alla inlägg den 3 januari 2007

Av Ann-Louise Ryrvik - 3 januari 2007 18:21

Christina Drangel fyllde 40 år idag (fast hon ser ut som 25 max)och hade mottagning hemma hos sig. Härliga familjen Drangel var utökad med härliga släkten Drangel och annat löst folk. Vad ger man en hästmänniska som har allt??? Champagne förståss, mörk fin choklad och örtmintgodis (till Indigo förståss). Örtgodiset var en hälsning från Junge som älskar den sorten! Andra av hans kompisar håller med. Maries High Stock får något blankt i ögonen och ser ut som hon är hög när hon knaprar i sig sådana... Förresten..... Kanske skulle man prova... ;-SKöpte också en almanacka av Camilla. Hon är otroligt duktig att fotografera. Har ni inte varit inne på hennes blogg så gör det! Den ändrar namn i bland men just nu heter den - stutericavera9. Fantastiskt fina och fyndiga bilder. Det är pga Camilla som jag skriver igen. Man får alltid komplex när man träffar henne. Hon är så driftig och bloggar jättemycke. Om hon lägger in ett 50 tal inlägg i veckan borde ju jag kunna lägga in.....någon - och här är den!Jag skall göra ett nytt seriöst försök. Det får väl bli en del i mitt nyårslöfte som inbegriper en hemsida, mer träning av mig och fyrbeningarna samt lite annat smått och gott.En bild på Christina och gosedjur...

Presentation

Fotoutmaningen 2015

 

Kategorier

Fråga mig

88 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3 4 5
6
7
8 9 10 11 12 13
14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26
27
28
29 30 31
<<< Januari 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken!!!


Skapa flashcards