Alla inlägg den 8 februari 2007

Av Ann-Louise Ryrvik - 8 februari 2007 22:00

Nyss hemkommen från jobb. Trött! Konstaterar bara att två och en halv vecka är snart! Skall försöka uppbåda lite fokus och ge mig ut en sväng med Essie. Jag kan ju göra lite medan jag slangar vatten i hästarnas vattenkar. Det är ju de små detaljerna som gör det säger man ju. Kanske gäller det också de små stunderna !?!? I morgon skall jag träffa Mr X igen. Ska bli spännande att höra hur veckan har gått. Jag återkommer med vidare rapporter.Var är våren? Kanske för tidigt att vänta på den, men jag kan knappt bärga mig. Om man var skapad för att leva i minusgrader och snö hade man fötts med päls! - Varför slutar du inte gnälla och flyttar söderöver! tänker nog många. Det hade jag nog gjort också om det inte hade varit för att jag är så gränslöst dålig på andra språk och dessutom gillar jag allemansrätten... Vad skall man göra söderöver om man inte kan gå ut?Nej nu skall jag sluta gnälla som en gammal dörr och i stället bege mig ut i det härliga vädret ;-P.

Presentation

Fotoutmaningen 2015

 

Kategorier

Fråga mig

88 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3
4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21
22
23 24 25
26
27
28
<<< Februari 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken!!!


Ovido - Quiz & Flashcards