Alla inlägg den 14 februari 2007

Av Ann-Louise Ryrvik - 14 februari 2007 21:30

Blev så inspirerad när jag lade in krokodilen... Det är precis ett år sedan vi var där. Lägger in någon mer bild...

Av Ann-Louise Ryrvik - 14 februari 2007 21:11

Intressant! I dag har lille Cazal gjort ett skutt i utvecklingen. Häftigt. Vet inte om det beror på åldern eller om det beror på att han varit här i snart två veckor. I dag var han en hingstkille. I går var han ett osäkert föl. I dag sa han -Tjena morsan! Nu är jag redo för lite nya erfarenheter och lite mental utmaning! Himla intressant! Stämningen var helt annorlunda i "flocken" och ingen djävlades med honom. Han har hittills stått en bit bort och inte vågat fram för de andra hästarna. Jag har fått gått till honom. I dag stegade han fram utan minsta bekymmer, alla stod runt mig utan att någon drev bort honom. När jag mockade i lösdriften hade jag alla tre runt mig och skottkärran(så det var lite trångt ;-) )Mycket spännande. Nu känns det som han är redo för mer strukturerad träning!Kanske blir Alla hjärtans dag en dag att komma ihåg - kanske blir det dagen då den lugna oskulden bröts för "den monstruösa hingstens ankomst"! En sydafrikansk krokodil får gestalta de faror jag anar i vassen ;-D....

Presentation

Fotoutmaningen 2015

 

Kategorier

Fråga mig

88 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3
4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21
22
23 24 25
26
27
28
<<< Februari 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken!!!


Skapa flashcards