Direktlänk till inlägg 30 mars 2007

I ottan!

Av Ann-Louise Ryrvik - 30 mars 2007 06:18

Vaknade tidigt. Kvart över fem. Måste upp. Måste! Vad göra? Huset sover. Kaffe och dator blir det. Ilar runt som en ille på alla sidor och kollar på stort och smått som har hänt i världen. Det är roligt. Var inne på Camillas hemsida och hittade denna fantastiska bild! Jag funderade på varför jag inte kan ta sådana... av två orsaker 1, jag är inte Proffs-Camilla 2, jag klickertränar.Punkt 1. Camilla är super duktig, ska bli fotograf och thats it... Inte jag - Nothing to do about it....Punkt 2. kanske har jag hittat baksidan med klickerträning för häst - man kan inte ta närbilder på sovande/vilande klickerhäst. Om mina över huvud taget hör/ser mig och jag kommer inom en radie av 200 m så är de uppe på benen och vinkar, ruskar och niger. ;-D Då blir det inga närbilder, eller förresten det blir det. Riktiga mul-hårsbilder. Men det blir inga på liggande hästar. Å andra sidan - när/om jag får till liggandet kan man ju använda det till att arrangera bilder ;-D. Har just nu börjat med att försöka belöna spontana lägganden av Junge. Har gjort det kanske fyra gånger Ännu när jag säger "bra" så sprätter han upp på benen i förväntan. Hinner därför inte heller fram för att mata på flera godisar medans han ligger. Det blir ett läggande och inget mer - men droppen urholkar stenen - i går när jag stod i lösdriften kom han och lade sig så kanske han ser mönstret. (eller också ville han bara rulla sig.) Ha en trevlig dag!

 
 
Ingen bild

Sökhäxan

30 mars 2007 06:53

Hejsan! Ja nog verkar du vara på G alltid så som du springer omkring ;) KUl, då ses vi på tisdag då! Trevlig helg på er alla 2 o 4 beningar. Ps. Nu är Britt-marie & Jacky på G igen så ta gärna med din kalender ;)

 
Lin

Lin

30 mars 2007 08:54

Vilken alldeles underbar bild!!

http://www.lillfia.bloggagratis.se

 
Ingen bild

bull

30 mars 2007 14:33

jag läser din och camillas blogg varje dag. ni och djuren ser så harmoniska ut och har inlevelser och livslust.
återkommer....

 
maria

maria

30 mars 2007 14:41

ha, ha ha vilken härlig bild!;-D

http://belgarfans.bloggagratis.se

 
Anna

Anna

30 mars 2007 15:20

Tänkte skriva exakt orden som Lin redan skrivit, gosehärlig bild.

http://fiaskopyton.bloggagratis.se

 
Camilla

Camilla

30 mars 2007 17:11

Hello snygging!
Kul att du diggar mina bilder. ja,min häst ligger aldrig..hon ligger bara ned när jag inte är där,eller vid fölning..

trisst,men jag har ju mina andracirkus hästar att immitera på!
Skirja och Braggan!

när dom sover kommer jag och viker upp läppen på dem!:)

vaddu e gullig!
Men du,du är en riktig jäkel(ursäkta franskan)på att fota!

Inga dåliga bilderdom e ju så häftiga!

äntligen ska du komma och hålla kurs här!
detska bli kul!

detär inte långt kvar. Saffy är inte så lätt med cirkus,men du kan bergis hjälpa mig!?

dte går nog fint1
bara fiiint!

ha de ,C

http://stutericavera13.bloggagratis.se

 
Ann-Louise

Ann-Louise

30 mars 2007 23:35

Camilla, vi får väl se hur det går. Du kan minst lika mycket själv om trixifix. Däremot kan vi ju hjärnstorma lite.

Maria, Anna och Lin - Visst är hon duktig den unga fröken Drangel!!!!

Karin: Nu SKA jag på söket på tisdag om jag så skall begära färdtjänst, poliseskort eller råna en grävmaskin :-D!!! Wild horses couldn´t.... Ska få en ny i hagen på söndag - INTE min jag lovar....

Bull - En gör se´gött en kann ;-D!


http://hastochhund.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ann-Louise Ryrvik - 21 januari 2015 16:47


  Nu är första "spadtaget" taget och de gamla husen är i förvandling... Snacka om renoveringsobjekt!   ...

Av Ann-Louise Ryrvik - 17 januari 2015 19:45


  Kompis the Cat! <3

Av Ann-Louise Ryrvik - 17 januari 2015 08:38


     

Av Ann-Louise Ryrvik - 16 januari 2015 21:23

  Denna vecka har det varit etapp 2 på instruktörsutbildningen i Nose Work. Jättekul.  Det var kul att träffa alla igen och se deras utveckling och höra deras berättelser om sina testelever och deras framgångar. Sedan förra träffen har vi fått tr...

Presentation

Fotoutmaningen 2015

 

Kategorier

Fråga mig

88 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14
15
16
17
18
19
20 21 22 23
24
25
26 27 28 29 30 31
<<< Mars 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken!!!


Ovido - Quiz & Flashcards