Alla inlägg den 25 juli 2007

Av Ann-Louise Ryrvik - 25 juli 2007 07:36

Testdags för täcket. Milou tyckte att det var lite småläskigt, men jag märkte  att han kände igen "greja" positionen och han accepterade det sen.

Det satt väl inte helt perfekt. Lite tokigt över bogen. Ska försöka skrädda lite själv... Öppna upp lite runt bogen/halsen. (Förresten, hur kan man konstruera ett täcke där "bog" vecken sitta på sidan??? )



- Vad händer? Jag har aldrig haft ett prasselskynke på ryggen förut! Men jag står snällt stilla när mamma mixtrar. Hon brukar ju ha så många konstiga idéer för sig..... Jag är van!


- Oh, va´snygg jag är!

Av Ann-Louise Ryrvik - 25 juli 2007 07:05

 Här kommer de utlovade bilderna på när Milou i köket. Jag passar på nu när "pungungarna" är små att miljöträna. I går höll vi på att måla huset och det var gubbar som hängde under taknockarna, stegar, hinkar, skrammel, en reparerad torktumlare som stod utanför o.s.v Inga problem. Nyfikna och intresserade.

 Här har det fikats minsann. Kanske kan jag också få....


 Får man någon fika någon gång???


Äntligen! Goda morötter!


 Är det här hon sitter och häckar om dagarna.....


Nä nu går jag.... Tack och hej!




Presentation

Fotoutmaningen 2015

 

Kategorier

Fråga mig

88 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7
8
9
10 11 12
13
14 15
16 17
18
19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Juli 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken!!!


Ovido - Quiz & Flashcards