Alla inlägg den 16 september 2007

Av Ann-Louise Ryrvik - 16 september 2007 17:42

Nu sitter jag här helt påbylsad.... Med feeceluvtröja, halsduk och tjocka vantar.  Jag har varit och kikat på två härliga hundar och deras mattar i dag. Tyvärr tror jag väl att det fortfarande är sommar för jag hade bara en tunn jacka på mig och det småregnade hela tiden. Det känndes inte så kallt och ruggit när jag var där (fyra timmar) men när jag kom hem och hade ätit mat så slog "palt-koman" och frossan in. Det blev t.o.m en vända i sängen under dubbla täcken innan Kristina och Noa kom på besök och jag fick hoppa upp. Kylan har inte släppt än trots att jag kom hem för tre timmar sedan men den ger väl med sig så småningom. Om inte bastun hade varit full i kartonger kanske det hade blivit en stund där......


Hundarna och deras mattar var i alla fall mycket duktiga. De hade tränat väl och det var så skoj att experimentera med fritt följ. Mycket diskussioner och testande med axlar, blick, stegängd m.m Precis sådant som jag ÄLSKAR att klura på. Det är nog mitt favoritmoment, det tyckte dock inte tjejerna än...


Höstgenitania. Den har växt trögt i säkert fem år. Denna höst har den dock exploderat!

Presentation

Fotoutmaningen 2015

 

Kategorier

Fråga mig

88 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5
6
7 8 9
10 11
12
13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24
25
26
27
28 29
30
<<< September 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken!!!


Ovido - Quiz & Flashcards