Alla inlägg den 5 januari 2008

Av Ann-Louise Ryrvik - 5 januari 2008 12:39

Oh, vad kul det är med besök! I går kväll kom Kristina, Uldis och Noa på besök. Bastu och lite käk och sent i säng. I dag kom Thomas och Inger från Värmland. Ingen bastu, men väl mat, gott vin och gott sällskap.


Inger och Thomas är vänner sedan värmlandstiden och vi har alltså kännt varandra bortåt 15 år. Två kelpisar bor i familjen och dessutom har Inger världens fräckaste shettis Fonzie. Med Fonzie och kelpien Mango har Inger uppvisningar bl.a.  på Equitana USA, Oslo International Horse Show, Helsinki Horse Show och Skandinavium. Är ni nyfikna kan ni gå in  på http://www.pony-show.com/se.html . De är verkligen helt fantastiska.


Inger och Fonzie 


Både Inger och Thomas tävlar, är instruktörer och aktiva på alla tänkbara sätt inom SBK. Ni kan tänka er att det blir en massa häst och hundsnack! Det är så inspirerande med Inger eftersom  hon är så målinriktad. Jag är mest en snackare och tänkare. När jag tränar gör jag det ganska ok, men jag är mer "go with the flow". Sätter inte så mycket mål och är allmänt flummig. Tar det djuret inspirerar mig till och shejpar det. Innan jag satt på kommando har jag börjat med något nytt, eftersom jag tycker att shejpingen är det roliga.

Inger är minutiös perfektionist och helt fokuserad. Hon gör klart saker och är otroligt envis :-)!


Mango - inte helt olik Essie


Presentation

Fotoutmaningen 2015

 

Kategorier

Fråga mig

88 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26 27
28
29
30
31
<<< Januari 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken!!!


Ovido - Quiz & Flashcards