Alla inlägg den 25 januari 2008

Av Ann-Louise Ryrvik - 25 januari 2008 20:53

I dag har vi varit i Stockholm och göttat oss. Jag har hälsat på Christina Drangel och kikat på hennes nya plejs. Det var jättemysigt och det var kul att se henne jobba med Indigo som har vuxit till sig och blivit "stora kar'n". Sen fikade vi och snackade om ditten och datten tills hon var tvungen att slänga sig iväg åt ena hållet och jag åt andra.


Jag och Johan hastade iväg till Livrustkammaren som vi hade haft som mål att hinna avverka under dagen. Vi hann. Jag har inte varit där sedan jag var liten och det var kul att vara där med Johan som har tusen frågor. (Det gillar en gammal lärare :-)!  ) Sedan blev det strosande i Gamla Stan och varmchoklad med vispad grädde som hör till.


Nu befinner vi oss trötta och nöjda på Västerås Statshotell för att i morgon besöka valpisen och hans familj. Ska bli kul att se hur han är och bilder utlovas!!!! En god öl och lite god mat på puben och sen så ska jag gå och nana.

Presentation

Fotoutmaningen 2015

 

Kategorier

Fråga mig

88 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26 27
28
29
30
31
<<< Januari 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken!!!


Skapa flashcards