Alla inlägg den 26 januari 2008

Av Ann-Louise Ryrvik - 26 januari 2008 09:47

Guuuuuuud vad jag är kär! Jag har varit i Västerås hos Lena Martinson och kennel Midälvaland och tittat på min Jago. Både han och de andra valparna var helt ljuvliga. Det var underbart att se hur avspänt mamma Esther och mormor Brinna delade arbetet med valparna och hur trygga de var med varandra, matte och oss valpköpare (det var en valpköpare till med bihang där).  Det bådar onekligen mycket gott!!!!


 

Ja mer behöver jag väl inte säga - kolla bilderna!!!!


Jago träffar "gammelhusse".


Jago tydde sig direkt till Johan!


Jago har dragkamp med mormor Brinna. Fröken Rosa är linjedomare.


Det var rejäl dragkamp!

Jagorumpa - rejäla bakben


Jago - rejäla framben


Jago tog lite paus, med tidningspapper i munnen.


Johan pratar med rosa.


Söta snuttisar


Det är mycket bestyr med valpar.... 


Valparna börjar bäras in för att få sussa inne i värmen. Fem kvar att bära in.


Avslutar med "fröken Rosas" vassa valptänder..

Presentation

Fotoutmaningen 2015

 

Kategorier

Fråga mig

88 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26 27
28
29
30
31
<<< Januari 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken!!!


Ovido - Quiz & Flashcards