Alla inlägg den 15 februari 2008

Av Ann-Louise Ryrvik - 15 februari 2008 18:55

I dag har jag haft celebert besök av Maria Zahlander från Stjärnsunds stuteri http://stjarnsund.etanet.se/, dvs Milou-mamma. Jättekul! Hon kom med flyget i arla morgonstund till Trollhättan. Efter lite fika, kikning i Dartmoor-årsbok och lite dryftande om ditt och datt, gav vi oss ut för "besiktning" av Milou. Maria verkade nöjd med vad hon såg. Jag fick en massa tips och råd inför att jag ska ställa ut honom, visa honom eller vad det nu heter. Jag har ju aldrig gjort något sådant och bara varit och tittat på två P.R.E visningar. Vi provade ut visningsträns, som Maria var så vänlig att låna ut till mig.


Största ångesten är väl själva springandet... Jag får väl upprepa vad kära Emma säger; -Jag springer inte annat än om jag blir jagad! Ha ha ha. Jag har ju någon/några månader att deffa mig ;-). Fördelen är väl att jag ska visa Milou först, han är ju dock en ponny. Värre vore att hålla jämna steg med Cazal... Jag bävar för den dagen.


Jag fick ett jättefint foto med ram av Maria som hon tagit när Milou var liten pyttefölis. Visst var han precious!


Presentation

Fotoutmaningen 2015

 

Kategorier

Fråga mig

88 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6
7 8
9
10
11 12 13 14 15 16 17
18
19
20
21
22 23 24
25 26 27 28
29
<<< Februari 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken!!!


Skapa flashcards