Alla inlägg den 6 mars 2008

Av Ann-Louise Ryrvik - 6 mars 2008 08:26

Efter dagens kurs var slut kom Annika m del av familj. Vi blev kvar en stund och "tjötade". Visade vad duktig lille Puppis hade blivit på plockövning. Vad som fanns i närområdet var en pinne, men det gick också ganska bra.


 Präkt Puppis                                  Foto: Lin Pinsonneault      


Han är himla duktig. Tar fint långt in, håller stadigt. Jag kan både klappa honom och peta på föremålet utan att han släpper och han släpper fint på Tack! Gullegubbe - matte är så stolt!!!!

Av Ann-Louise Ryrvik - 6 mars 2008 07:50

I dag var det dags för första träffen på klickerTRÄNARutbildningen som går på vardagar. Eftersom jag har det som jag har det hemma med byggare och med uppgrävda gräsmattor och gegga så har jag hyrt in oss på Karlsrogården i Öxnered. Det funkar kanonbra. Bra lokaler, stora gräsytor, inga grannar alldeles bredvid och nära till allt - kan man önska sig mer!?!


Dessa två dagar har jag också äran att ha en PRAOelev. Det är Jenny "Cola" Persson som ska plågas av mig i två dagar ;-). http://nogg.se/startPage.asp?idHomepage=43031

Kanonkul!!!!


Det är ett gäng från olika delar av Västra Götaland. I dag blev det mycket teori eftersom det är första dagen. Det är synd för att vädret har varit strålande. Hoppas det blir likadant i morgon, då vi ska vara ute mer.

Lin kom förbi och tog lite bilder - det är sådant som jag aldrig har fokus på att göra.....



Pigg pincher!                                          
           Foto: Lin Pinsonneault 


Häftig hoffe!                                            
           Foto: Lin Pinsonneault 


Skärpt schappendo!                                       
      Foto: Lin Pinsonneault 


 

Rar retriver                                          
               Foto: Lin Pinsonneault
 


Målmedveten matte!                                            
  Foto: Lin Pinsonneault 


Gullig golden!                                           
             Foto: Lin Pinsonneault 

Presentation

Fotoutmaningen 2015

 

Kategorier

Fråga mig

88 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5
6 7 8 9
10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26 27 28
29
30
31
<<< Mars 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken!!!


Ovido - Quiz & Flashcards