Alla inlägg den 7 mars 2008

Av Ann-Louise Ryrvik - 7 mars 2008 08:49

Upp till en ny dag ganska pigg och nyter. (Gammalt ord - har inget med alkohol att göra! )

Efter att ha lämnat Johan på skolan åkte jag och hämtade Jenny. Den tappra människan ämnade stå ut ännu en dag med mig.  Ännu tapprare deltagare var på plats när timmen var slagen för en ny dag i klickerträsket.


Vädret var inte riktigt lika strålande i dag som i går, men helt ok. Efter en stunds snack, fika och frågor från igår, så visade jag lite med Essie. Hon gjorde pliktskyldigast det hon skulle på medelnivå. Att hon inte körde "fullt ut" förstår jag eftersom hon också ju är småbarnsmamma till en 12 veckor (i dag!) gammal pestråtta fniss fniss. Jag är innerligt tacksam att hon hjälper mig med denna odåga. Han hade tagit knäcken på vem som helst annars, ha ha....


Sedan var det ut och köra för deltagarna. Jenny gick runt och filmade lite samt tog en del bilder. Kanon.


Kallt idag.......                        Foto: Jenny Persson



Mysstund....                             Foto: Jenny Persson



 

Det har varit jättetrevligt att ha med Jenny som kompanjon på denna kurs!

Tusen tack Jenny och Lena för den fantastiska tavlan och för den fina blomman!!!!!

Presentation

Fotoutmaningen 2015

 

Kategorier

Fråga mig

88 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5
6 7 8 9
10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26 27 28
29
30
31
<<< Mars 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken!!!


Skapa flashcards