Alla inlägg den 10 mars 2008

Av Ann-Louise Ryrvik - 10 mars 2008 11:42

Jag och min älskade Prins Charming, tog en långpromenad i det nästan lovande vädret. Solen glimtade igenom ibland och det regnade i alla fall inte.

Vi kikade lite på brudar, kossor och joggare. Joggaren var värst - stackars hästen hade väl aldrig sett någon springa, fniss. Jag säger som Sopemaden-Emma; - Jag springer inte annat än jag blir jagad....... Mannen som kom springande var very much senior och klädd som en vajande svensk flagga i svarta trikåer med korta svenskblå glansiga shorts och en svenskgul glansig T-shirt...... Salle var mycket förundrad.

Brudarna kommer i full fart till staket. Salle säger ett kort -Hhhhhh... och fortsätter bara gå vidare med sin mamma, dvs med mej. På hemvägen sa han inte något till damerna utan spatserade bara vidare, men inför deras trånande blickar tog han några "flufftravsteg" för att visa att han var en kille att räkna med......



Av Ann-Louise Ryrvik - 10 mars 2008 06:21

Lägger in några bilder på Jago "Puppis" som blivit en mästare att hålla fint.


- Hålla fint.


 

- Hålla fint medans matte klappar mig och petar på apporten.


- Hålla stilla när matte håller i apporten.

Presentation

Fotoutmaningen 2015

 

Kategorier

Fråga mig

88 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5
6 7 8 9
10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26 27 28
29
30
31
<<< Mars 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken!!!


Ovido - Quiz & Flashcards