Direktlänk till inlägg 30 mars 2008

Klick (och klicklöst) i Fiskebäckskil

Av Ann-Louise Ryrvik - 30 mars 2008 11:13

Denna helg har det varit klickerick med ett trevligt tjejgäng från Karlstad/Göteborg. Till min yttersta frustration stod vi fortfarande med flera decimeters snötäcke på lördag morgon. Det är inte så lätt då.... Mina ordinarie platser var "uttömda" pga detta, så efter teorin föreslog jag att vi skulle åka till parkeringen vid Direkt, Överby. Där brukar det ju alltid vara gott om plats och de nedre parkeringarna vara nästan helt tomma. Vad jag inte hade tänkt på var att det var lönehelg, så när vi efter en spännande färd (inte tappa bort varnadra i trafiken - vilket vi i och för sig gjorde ändå :-S) kom fram så var hela parkeringen fullknökad.


Suck, stön och elände! Det fick bli VOLVOs parkering i stället. Där fanns det utrymme och det funkade faktiskt helt ok. Dessutom uteblev det utlovade regnet och det var ju skönt. Vi beslutade oss dock för att uppsöka snöfria delar av landet dag två och det fick bli Fiskebäckskil.


Även idag var vädergudarna med oss och regnstället var på ytterst temporärt. Här skulle jag egentligen ha visat några fina bilder på vyerna över havet, solskenet och de trevliga ekipage...... men ser ni - det blir det ingenting med. Jag hade ju tagit med mig den lilla kameran som gick sönder häromdagen..... Det går ju att ta bilder med den även om inte displayen fungerar och den är så liten och smidig. Jag hade lite bråttom på morgonen och därför bara kastat ner den i fickan. Kameran knäppte bilder som den brukade, men pep så skumt efter varje bild. Jag kände igen ljudet men kom inte ihåg vad det betydde.... Ja, ja skit samma, tänkte jag. Det är säkert slut på batteriet snart eller nåt. När jag sedan kom hem och skulle ta ur minneskortet.... ja ni förstår ju... Det satt redan i datorn och alla bilder jag trott mig tagit är ett minne blott. Nu när jag för en gång skull tog mig i kragen och TOG bilder!! Aarrrrrgh!

 
 
Carolien Kj

Carolien Kj

31 mars 2008 15:45

Så synd med vädret!! :(. Och när du hade tatt bilder!. Ibland är det väll så om man har för brottom och man inte hinner kika på sådana saker!:(.

http://kjellberg.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Lin

31 mars 2008 19:37

Nääääääääääää vilken osis då...
Jaja, du var säkert världsbäst instruktör som vanligt!!!!
Fiskebäck är inte illa pinkat heller, värre söndagsnöje finns ju:)
Kram

 
Jenny

Jenny

1 april 2008 17:12

Näääääe!
Guuuud va surt! När du tog bilder >____

http://coolacola.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ann-Louise Ryrvik - 21 januari 2015 16:47


  Nu är första "spadtaget" taget och de gamla husen är i förvandling... Snacka om renoveringsobjekt!   ...

Av Ann-Louise Ryrvik - 17 januari 2015 19:45


  Kompis the Cat! <3

Av Ann-Louise Ryrvik - 17 januari 2015 08:38


     

Av Ann-Louise Ryrvik - 16 januari 2015 21:23

  Denna vecka har det varit etapp 2 på instruktörsutbildningen i Nose Work. Jättekul.  Det var kul att träffa alla igen och se deras utveckling och höra deras berättelser om sina testelever och deras framgångar. Sedan förra träffen har vi fått tr...

Presentation

Fotoutmaningen 2015

 

Kategorier

Fråga mig

88 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5
6 7 8 9
10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26 27 28
29
30
31
<<< Mars 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken!!!


Skapa flashcards