Alla inlägg den 2 maj 2008

Av Ann-Louise Ryrvik - 2 maj 2008 18:12

I går kom Inger, Fonzie och Mango på besök. De skulle sova över för att ha inspirationsdag i Brålanda i dag. Mina hästar fick flytta ut till sommarhagen över natten med lite extrahö med sig, medans Fonzie intog stallet. Först var vi bekymrade att han skulle käka ihjäl sig på halmen, men det gick bra. Sedan regnade och regnade och regnade det.... Vi var ändå ute och lade några spårpåsläpp åt Mango, men sedan kröp vi tillbaka inomhus.


I dag blev det en tidig morgon och sedan en trevlig dag i Brålanda. Min uppgift var att vara "slav" och den uppgiften uppfyllde jag väl ganska ok trots att jag fastnade i snack ibland ;-). En del gamla bekanta dök upp bl.a fam. Berg med sin snygge lille hingst och så var Jenny, Anna och härliga häftiga My där (love!!!!).


Mer bilder kommer under kvällen, för nu ska jag ut och TRÄNA ;-)!!!!!


Fonzie, Inger och Mango


- Hej, hej!!


Förtroende.


Även en shettis kan bli stor!




Hopp över Fonzie.



Spansk skritt



Hästens fotölj?????


Sitt i grupp....


Godis är gott!


Full rullis!

Presentation

Fotoutmaningen 2015

 

Kategorier

Fråga mig

88 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30 31
<<< Maj 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken!!!


Ovido - Quiz & Flashcards