Alla inlägg den 14 februari 2009

Av Ann-Louise Ryrvik - 14 februari 2009 00:28


Ja, då sitter man på ett hotellrum i Linköping då. Det är första obligatoriska helgen på Djurens beteenden, Linköpings Universitet. Det är kul att vara här igen. Jag har ju förut gått Hundens beteende 1 och Hundens beteende 2 och föreläsningshelgerna var då och är nu väldigt roande. Även om det inte är så helt nytt, så är det alltid någon ny detalj eller någon ny vinkling som letar sig in i hjärnan :-).


Jag är ju inte så redig som min kära Caniskollega Maria Y med att skriva referat. Ska kanske försöka skriva någon rad i början av veckan - om jag orkar. Jag har ju som alla sett varit lite off-blogg denna månad och det är bara att det varit för mycket och för mycket tråkigt runt om kring. Då tryter inspirationen för mig.


Appropå kurser så fick jag detta på mailen idag. Kan ju putta in det eftersom jag inte orkar skriva något vettigt....

------------------------------------------------------------------------------------


Folkhögskolan fristående kurser för män HT- 09    

Kurs  1 
Hur man fyller på ispåsar  
Kursen går igenom varje arbetsmoment med diabilder. 
950:-



Kurs 2  
WC-papper. Är det sant att  toalettpappret växer ifrån pappershållaren? 
Diskussionsgrupp 
1500:-




Kurs 3  
Är det möjligt att lyfta  upp toalettringen innan urinering? 
Och hur lägga ner den igen efter  urinering? 
Mycket praktiska övningar 
2000:-



Kurs 4  
Efter middagen: Flyger de  smutsiga tallrikarna själva till diskhon? 
Lösningar och exempel på  videoband.. 
2500:-



Kurs 5  
Lär dig att hitta saker,  börja med att ställa de på de rätta platserna 
istället för att gapa och  vända hela lägenheten upp och ner. 
Öppet forum 
1900:-
 


Kurs 6  
Att ge blommor till din  älskade skadar inte din hälsa 
Bilder och ljudband 
4000:- begränsade  platser!!
 


Kurs 7  
Våga fråga efter vägen när  du inte hittar 
Berättelser ur verkliga livet. 
1500:-
 


Kurs 8  
Är det genetiskt möjligt  att hålla tyst när frun kör bilen? 
Körsimulator 
7500:- obegränsat  antal.


 
Kurs 9  
Lär dig skillnaden på fru  och mamma 
Rollspel 
1900:-

 


Kurs 10  
Hur man lär sig att älska  shopping? 
Andningsteknik, meditation samt mental träning.  
500:-  Alla anmälningar är  bindande
obegränsat antal.
-------------------------------------------------------------------------------


He he :-D

Ha en trevlig helg!

Presentation

Fotoutmaningen 2015

 

Kategorier

Fråga mig

88 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13 14
15
16 17
18
19
20
21
22
23 24 25 26 27 28
<<< Februari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken!!!


Skapa flashcards