Alla inlägg den 17 februari 2009

Av Ann-Louise Ryrvik - 17 februari 2009 22:17


Ja, så var det tisdag igen. Äntligen! Det var Orust som var platsen för dagens sökträning. Fyra tappra själar kunde komma idag. Bengt, Lena "Ärtan", Karin och jag. Det var massor som hade fått förhinder men det gick bra ändå. Det fick bli en liten kort bana. Helt ok för mig. Sist fick han gå ganska mycket för att vara en nystartad liten Puppis. Idag fick det bli en fin liten aptitretare.


När jag skulle hämta hunden så fick jag se kameran som låg i bilen. Det var så lugnt, och vi hade så gott om tid, så jag passade på att ta några bilder på Pupp :-).

Här kommer en liten bildserie på en liten vovve i söket.


Skick. Full rulle.


Oh, här var det figge!


En liten figge hittad; Lena!


- Här kommer jag med min älsklingsleksak - kampskinn!


- Äh, jag sticker tillbaka till figgen!


- Hejsan svejsan! Ska vi leka mer?


Lite mer kamp blev det allt. Sicken rolig tjej!


Nöjd Puppis med "dutt" efter passet.

-Fast jag är allt redo ändå om något skulle hända....!




Presentation

Fotoutmaningen 2015

 

Kategorier

Fråga mig

88 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13 14
15
16 17
18
19
20
21
22
23 24 25 26 27 28
<<< Februari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken!!!


Ovido - Quiz & Flashcards