Direktlänk till inlägg 24 februari 2009

Nu har jag ändrat mig igen.......

Av Ann-Louise Ryrvik - 24 februari 2009 22:40


Den nya bloggen jag gjorde blev inte bra. Det var så tråkigt att inte man kunde se hemsidor/bloggar på de som skrev in. Jag älskar ju att se vem som skriver och speciellt om det är någon ny så är det ju så kul att gå in och kika på deras hästar och hundar.

Så med andra ord....tillbaka till ruta ett :-). I stället ändrade jag bloggens utseende så den blev mer lik hemsidan.... Vad tror ni? Är färgerna fula? Hmmmmm


Natti! Natti!

 
 
Ingen bild

Lin

25 februari 2009 06:18

Skitsnyggt!!!!!!! Verkligen.

 
Ingen bild

Bitten

25 februari 2009 07:36

Tycker också det blev jättesnyggt!!!!!

 
Åsa

Åsa

25 februari 2009 09:07

I like! Annorlunda och stilrent.

http://www.asashundar.bloggagratis.se

 
Lena

Lena

25 februari 2009 09:13

Jag tycker också att det blev skitsnyggt! Reagerade på att man inte kunde se vem som skrivit igår när jag var inne på "nya" bloggen...

http://klingemaden.bloggagratis.se

 
AK

AK

25 februari 2009 12:37

Ja, jag tänkte fråga om det. Så här blir görbra. Gillar muren!

http://bacillen.wordpress.com

 
Ingen bild

ylle

25 februari 2009 15:45

Njaa, för min smak är det alltför svart och dystert. Litet svårt att se för oss skumögda tanter är det också med allt det svarta...

 
lotta  med Juni ,Cola o Tuvaluva

lotta med Juni ,Cola o Tuvaluva

25 februari 2009 16:02

jag gillar det också:) nu känns ju min barnslig o fånig:(
din var så stylisch:)

http://www.juniocola.bloggagratis.se

 
Linda

Linda

25 februari 2009 18:03

Tycker det blev kanon=)!

http://www.skogsmulla.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Caroline Kj

25 februari 2009 20:25

Färgerna blev allt bra :).

 
Ingen bild

Eiram

25 februari 2009 22:31

DRETBRA!

 
Ingen bild

Lin

26 februari 2009 16:32

Befinner mig i en viss SITUATION.
Vilken KONSEKVENS får det? Jo jag blir förväntansfull.
Vilket BETEENDE har jag ? Springer till datorn hela tiden.
Hahahaha Klckeliklick.
Nu ska det bli träning på avlämnande, KUL:)

 
Carolina F

Carolina F

27 februari 2009 17:08

Vilken inbjudande ny hemsida du skapat! Trevligt också med enhetligheten som du fått genom att ge bloggen en ansiktslyftning. Det ser ut som en tanke att den hemsida som jag började skapa för ett par veckor sedan också har vit text på svart bakgrund. Tanken är att göra en samlingssida med kontaktuppgifter för de som undervisar i klickerträning för häst på olika nivå. jag återkommer när jag är klar med www.hastklicker.se. Få jag länka till din nya sida där?

http://www.klickerhastar.blogspot.com

 
Ingen bild

Ann-Louise

27 februari 2009 22:08

Tack för kommentarer. Tyngdpunkten verkar ligga på att ha det så här ett tag.

Lin; Ha ha kolla mailen idag fredag ;-)

Carolina F; Tack! Klart du får!!!! (Ska man fråga om sånt? Jag kan inte etiketten här på nätet. Jag har helt fräckt lagt in både ohr, din sida och din blogg bland mina länkar på hemsidan. Hmmmm. Är det ok?

 
Ingen bild

Carolina F

28 februari 2009 15:30

Mycket smickrad tackar jag och bockar för länkarna!!! Anledningen till att jag frågar alla som jag tänker placera i min tränarsammanställning är att den kommer att kunna ses som samannonsering på ett helt annat sätt än när man gör en länklista på sin egen hemsida. Hastklicker.se är tänkt att ha som enda syfte att sprida information om var man hittar hjälp med att klickerträna sina häst. Det kan ju finnas någon som är rädd för att förknippas med någon av de andra på listan. Synen på vad som är klickerskt skiljer sig ju en del tränarna emellan. Skickar en länk till dig för OK innan jag publicerar sidan. Ha det gott!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ann-Louise Ryrvik - 21 januari 2015 16:47


  Nu är första "spadtaget" taget och de gamla husen är i förvandling... Snacka om renoveringsobjekt!   ...

Av Ann-Louise Ryrvik - 17 januari 2015 19:45


  Kompis the Cat! <3

Av Ann-Louise Ryrvik - 17 januari 2015 08:38


     

Av Ann-Louise Ryrvik - 16 januari 2015 21:23

  Denna vecka har det varit etapp 2 på instruktörsutbildningen i Nose Work. Jättekul.  Det var kul att träffa alla igen och se deras utveckling och höra deras berättelser om sina testelever och deras framgångar. Sedan förra träffen har vi fått tr...

Presentation

Fotoutmaningen 2015

 

Kategorier

Fråga mig

88 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13 14
15
16 17
18
19
20
21
22
23 24 25 26 27 28
<<< Februari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken!!!


Ovido - Quiz & Flashcards