Alla inlägg den 27 februari 2009

Av Ann-Louise Ryrvik - 27 februari 2009 21:10


Så, då äntligen har jag fått ordning på bilderna i toppen av nya hemsidan. Det var lite bökigare än att bara lägga in .... Därför har den sett ganska ful ut sen i går kväll. Nu däremot är den ganska ok. Lite pixlig är den fortfarande, trots att bilden inte är det, men ny tyar jag inte längre utan det får duga.... i alla fall för ett tag.

Av Ann-Louise Ryrvik - 27 februari 2009 20:03

 I detta fall är det snarare ibland går Ann-Louise på Eslövs gator som en vanlig kvinna (dvs utan ridbrallor, fulmössa och smutsig jacka ;-) ). I släptåg har hon den store vargen Devil (alias Puppis).


Det är inte så tokigt att ha kurs ute i landet med tanke på att man då bor på hotell i stan och "tvingas" rasta vovve i stadsmiljö. Hemma tar i alla fall inte jag mig i kragen och går på stan.... då går jag hellre i skogen. Det är dock nyttigt. Jag märker att Puppis har växt. Han går som ett ljus och kunde möta hund, i o fs på andra sidan vägen, men utan att varken dra i kopplet, låta eller blänga. Han tittade och tittade sedan på mig, gick i slakt koppel och fick då köttbullar som jag tack och lov var beväpnad med. Kul! Där ser man att trägen vinner.


Tur är också att jag ska vara i Eslöv nästa vecka igen. Då ska jag åka ned lite tidigare och shoppa. Faktum är att jag aldrig hittar något jag vill ha hemma. Kan bero på att jag aldrig går på stan, som jag skrev ovan :-). Jag springer bara i någon lättillgänglig mataffär och kan strosa i hund och hästaffärer, annars tycker jag det är pest. Nu såg jag dock både en blus(!!! Sånt som jag aldrig använder, men denna var snygg..), en jacka (förståss!!!) och några antika föremål. Jag måste bara ha dem!!!! Frustrerande när timmen är sen och allt är stängt.


Nu ska jag träna lite med Puppis på hotellrummet. Baklängeskedjning av upplet samt kanske något annat litet skojsigt.

Ha en trevlig kväll!!!


Presentation

Fotoutmaningen 2015

 

Kategorier

Fråga mig

88 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13 14
15
16 17
18
19
20
21
22
23 24 25 26 27 28
<<< Februari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken!!!


Ovido - Quiz & Flashcards