Alla inlägg den 2 juli 2009

Av Ann-Louise Ryrvik - 2 juli 2009 10:07


Dags att fokusera. Jag är ju en flummig själ och det mesta går lite på tyck, känn och lust. Jag har ändå för avsikt att försöka komma till tävling med Puppis i höst, så det är dags att sätta fart.


Dock föreligger tre smärre hinder....


- min nacke. Den är si och så.Lösningen är att jag får passa på att göra något lite när den är aningen bättre eftersom den aldrig kommer att bli bra i jordelivet.


- 30 graders värme gör en slapp och slö. Lösning; kasta om dygnsrytmen. Får jag problem är det väl bara att konsultera Emelie ;-P hi hi.


- Diva har kennelhosta. Det innebär att både Diva och Puppis är i "karantän" och att de ska ta det lugnt. Lösningen är att träna små, lugna saker hemma. Det finns gott om sådana också...


Vi får väl se hur det går... Återkommer med rapportering :-D!

(Glada tillrop skulle också göra gott....)

Ni får hålla till godo med en gammal bild tills Gubben har tagit några nya...

Av Ann-Louise Ryrvik - 2 juli 2009 09:34


En klätterros som på grund av ombyggnaden står nedtryckt i en rabatt tills vidare. Den ser dock ganska nöjd ut....

Den är tålig, frisk och vacker!








Presentation

Fotoutmaningen 2015

 

Kategorier

Fråga mig

88 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4
5
6
7 8 9 10
11
12
13 14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30 31
<<< Juli 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken!!!


Skapa flashcards