Alla inlägg den 3 september 2009

Av Ann-Louise Ryrvik - 3 september 2009 17:38


blev det idag när jag och Lin tränade.


Vi började med att lägga spår och medan de låg till sig så körde vi upplet. De tre första skicken gick bra. Drog lite snett någon gång men i övrigt bra. Fjärde skicket tappade han huvudet.  Helt. Han gjorde som han gjort någon gång när han var liten - sprang ut och kollade i träden!!!! Vilken knasmört. Han t.o.m hoppade upp med frambenen mot en stam och tittade upp. Undrar vad det poppar upp för association från barndomen :-).....


Nåväl. Han var ju olik sig själv i tisdags också så jag misstänker att det är Divas löp som sliter på hans hjärna så han inte orkar koncentrera sig när han blir trött.... Det lär gå över så jag lägger ingen större notis om det.


Jag och "lille", älskade, Puppis.



Ut i skogen....


 Lille föremålet i munnen. En liten bit skinnrem. Han springer så stickor och strån ryker.


Inbromsning för avlämning....


....och kamp med Gappayboll som belöning.



Nu har hjärnan runnit undan.....


Gulletok....



Ia gick kanonbra. Snabbt rakt ut och gott tempo in.







Ia ser ut att komma ur en annan dimension på väg in med föremål.... Hon svävar....


och igen.....


Belöning - en skojsig leksak


Ia älskar sin matte.....


MER KOMMER IMORGON!

Presentation

Fotoutmaningen 2015

 

Kategorier

Fråga mig

88 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3 4
5
6
7
8
9 10 11
12
13
14 15 16 17
18
19
20
21
22
23 24 25 26 27
28
29 30
<<< September 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken!!!


Ovido - Quiz & Flashcards