Alla inlägg den 28 januari 2010

Av Ann-Louise Ryrvik - 28 januari 2010 19:56

Som sagt. Det spirar i kroppen och energin är på topp. Kan det bli annat när det börjar se ut så här i naturen;


  

Känns inte detta lite vårigt????

 

Även hundarna tycker att det är skönt när det inte är så kallt. Diva får köldkramp om hon är stilla ute och det är för kallt. Ingen risk för det idag.


  

När de tar fart och tittar på varandra såhär är det dags att passa knäna! Det är inte alltid (läs aldrig) de har någon större kolla på var jag är och ledbanden ligger pyrt till....


  

Spralfålar!


   Okey, Puppis har i alla fall sett mig! Puh!


  

Borrblick!


I morgon ska jag upp med tuppen och köra Milou, rida Junge, sitta på Loke och leka lite med Cazal.... sen måste väl både Puppis och Diva få sig ett  litet lydnadspass... Med den energin jag har idag fixar jag det. Efter drygt en månads dvala är man ursugen!!! Det har ju gjort saker med alla men mer sporadiskt nu ska det bli mer strukturerat....


Sov gott go vänner!!!   

Av Ann-Louise Ryrvik - 28 januari 2010 16:55

I dag har det visserligen varit minusgrader och vi har visserligen rejält med snö kvar, men ändå kändes det som om det har vänt ordentligt. Riktigt mycket energi känner man.

Inte bara jag förresten utan även hästarna. Det var ett tag sedan jag har haft några Lokebilder inne så här kommer ett helt svep :-)!

Får jag presentera; Den FLYGANDE KÖTTBULLEN!!!










                              

Presentation

Fotoutmaningen 2015

 

Kategorier

Fråga mig

88 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6
7
8 9
10
11
12 13
14
15
16
17
18 19 20
21
22 23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<< Januari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken!!!


Skapa flashcards