Alla inlägg den 10 april 2010

Av Ann-Louise Ryrvik - 10 april 2010 22:44

... som klickerträningshäst alltså  .


Hade gäster här idag som fick göra debuten med Putte. De fick börja med target. Han var lite avvaktande försiktig till en början. Verkade både lite misstänksam mot de nya människorna och lite frågande inför vad man ville honom. Men det lossnade snabbt och han lärde sig både det och lite annat smått och gott som att  putta boll, början på självbehärskning, mulen mot marken.


Han fick komma ut en stund på kvällskvisten igen och göra det med mig. Gubben tog lite bilder.


Fnask targetar flugsmälla...


Ur en annan vinkel...


Targeting av boll först i hand....


  

och sedan på marken. Diva kollar på.


"Fröken" med eleverna ;-)






och lite promenad "på lösen". Passar på att ha dem lösa när jag kan för att det inte ska bli någon big deal om de råkar komma ut.

Innan jag förstärkte Puttefnasks staket rymde han TILL mig om jag var ute. Det är lite roligt faktiskt...

Presentation

Fotoutmaningen 2015

 

Kategorier

Fråga mig

88 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12 13 14 15
16
17 18
19 20
21
22
23 24 25
26
27
28
29 30
<<< April 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken!!!


Ovido - Quiz & Flashcards