Alla inlägg den 10 juni 2010

Av Ann-Louise Ryrvik - 10 juni 2010 23:15

Johan har haft examen. Den lille mannen har gått ur trean. Otroligt så fort tiden går. Det var dags för avslutning. Hela skolan har avslutning tillsammans.


Jag visste att det var något bus på gång, men han har varit så hemlighetsfull. Ändå blev jag helt överraskad. Hans klass sjöng "Sol, vind och vatten" av Ted Gärdestad. När det var dags för vers två sjöng Johan solo!!! Att han är en entertainer visste jag. Han har alltid varit den som showat. När han tränade fotboll som mindre kunde han glömma av sig och dansa lite moves istället för att fokusera på bollen. Sorglös, orädd och oblyg är han.

Det roliga var att han sjöng bra också! Riktigt bra! Till skillnad mot sin mor och far som är på gränsen till tondöva om inte helt. Riktiga falsksjungare är vi.

Lite påbrå har han dock. Min morfar var en entertainer och sångare av sällan skådat mått och hans farbror är också värsta musikern så har han tur har han fått dessa gener. 


  

Solosången genererade spontana applåder mitt i låten och det var inte utan att mamma var stolt och att en tår nästan ville göra sig påmind.


Lite blås blev det också....  

Presentation

Fotoutmaningen 2015

 

Kategorier

Fråga mig

88 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10 11
12
13
14
15 16
17
18 19
20
21 22 23 24
25
26 27
28
29 30
<<< Juni 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken!!!


Ovido - Quiz & Flashcards