Alla inlägg den 20 augusti 2010

Av Ann-Louise Ryrvik - 20 augusti 2010 23:45

Nu var det allt länge sedan jag skrev något på denna blogg. Jag brukar ju vara ganska flitig även om jag inte skriver så "ordentliga" inlägg. Nu har det dock varit sommar och lusten har varit borta plus att det har varit kopiöst mycket som tagit tid, kraft och ork. Nu lugnar det sig en aning i alla fall.


Jag hade ju äntligen tänkt börja tävla med Puppis och har/hade anmält mig till både en appell och till en lägre (ifall att...). Nu är han dock skral och konvalecent :-(. SÅÅÅÅ surt och deprimerande.


Med hästarna är det bra. Än i alla fall. Och i alla fall tror jag det. Jag har släppt in Milou till Cazal och Loke. Det var onekligen med hjärtat i halsgropen. Visserligen har jag märkt att Milou älskar honom och Loke är snäll (numer), men ändå.

Milou är ju så liiiiiiten!


Nåväl. Än så länge har det gått tämligen bra. Man märker ju att han är liten när de leker också. Det kompenserar han med vilja verkar det som.

Här kommer några bilder från ihopsläppet..... Jag lägger dem lite huller om buller, för nu ska jag nana.


                    

Presentation

Fotoutmaningen 2015

 

Kategorier

Fråga mig

88 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23 24 25
26
27
28
29
30 31
<<< Augusti 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken!!!


Skapa flashcards