Alla inlägg den 6 februari 2011

Av Ann-Louise Ryrvik - 6 februari 2011 17:01


Oj, vad härligt det är ute nu. Milt och skönt och ljust till efter fem. Härligt. Kraften återkommer för varje dag som går, men det gäller att förbereda sig för bakslaget som lär komma nästa vecka.

Jag hade hoppats att det skulle hinna isa av helt så tex paddocken skulle bli ridbar, men jag vet inte. Samma är det med grusvägarna. Vår backe från huset är hur halkig som helst. Den ligger i skuggan. Tyvärr är det därför heller inte aktuellt att ta ut hästarna åt det hållet heller.

Eftersom mina pojkar skuttar, springer, leker, stegrar och håller på så kan jag ju inte ha brodd på dem och därav heller inte skor. Det gör att all verksamhet står helt stilla nu. Eller nu förresten... hur länge som helst :-(. Surt!

Man får väl använda tiden till att planlägga för bättre tider.


Puppis fick sitt andra upplet sedan operationen. Jag har lagt dem på gärde för att det inte ska bli så mycket skutt för hans rygg. Han är så glad så. I går lade han sig i uppletsrutan med gappay-bollen och ville inte följa med hem när vi var klara. Idag låg rutan längre bort, plus att Johan var med, så nu var han mer benägen att komma med hem =D.

Fyra föremål, ganska stora, fick han idag. Det var ju ett tag sedan som sagt.


Hej å hå va´det går!

 


Han ser nästan ut som en hare...

 


Första föremålet på väg in.

 

  

 


Å en hanske.



Pucken  

           

Å en strumpa som legat i snön...  ´


Johan fick leka lite med Puppis efter uppletet.

  


En liten pinne.

 


     

Världens vackraste vovve!

 

Lite föraningar om våren.  

Presentation

Fotoutmaningen 2015

 

Kategorier

Fråga mig

88 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4
5 6
7 8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23 24
25
26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken!!!


Ovido - Quiz & Flashcards