Alla inlägg den 23 februari 2011

Av Ann-Louise Ryrvik - 23 februari 2011 20:24


Härlig dag idag, fast kall. Jag passade på att låna med mig Johan ut till hästarna. Han har sportlov, och vad passar sig inte bättre än att ha ridning på schemat!?!? :-)



Först värmde vi upp med lite lek....


Plats!

 


  

och smask!

 

 

Och lite gos och bekanta sig med ryttaren ;-)!


  

Jag tycker att Cazal påminner om sin godmodige och milde pappa Cazal. Så snäll mot de små!  






Matte får också en puss på kinden...


   

och en på handen.....

 



Sedan var det dags för insittning. Johan satt på honom några gånger när Cazal var två och tre, men det var ett tag sedan.


 

Inga som helst problem. Salle hade inga problem med att det satt en halvfigur på ryggen.

 

Allt klart ombord!



     

Å så lite testing av vingarna.....

 

 


Hej å hå, här vi gå....

 

 



         


Efter förrättat värv fick Johan skutta in igen till sitt Wii och jag fortsatte med de andra pojkarna. Så underbart. Vi höll på till halv sex och det var fortfarande ljust!!!! Underbart! Våren och ljuset är på väg! =D


Presentation

Fotoutmaningen 2015

 

Kategorier

Fråga mig

88 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4
5 6
7 8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23 24
25
26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken!!!


Ovido - Quiz & Flashcards