Alla inlägg den 7 april 2011

Av Ann-Louise Ryrvik - 7 april 2011 09:06


Det har varit mycket jobb, mycket annat plus att jag har haft problem med internetuppkopplingen. Inget särskilt har för övrigt hänt heller.

Enda lite skojsiga är att våren är på ingång plus en liten överraskning i påsk.... Den som väntar får se ;-).


Här kommer några spridda bilder utan någon vett och ordning. Nå´t måste man lägga upp när motivationen tryter. Efter detta - ut och greja!!!



Svanarna i sjön bredvid har flyttat vidare. De brukar samlas där på våren i stora hopar. Hur många vet jag inte, men det är vitt när de är som flest. Nu finns bara några enstaka kvar...  


  Hjortarna står ute på gärdena varje dag. De börjar bli en trafikfara för de ränner över vägen titt som tätt...

 


   

Första april "firade" jag in genom att sitta på drive-in i Åmål. Jag var bil nr fem på morgonen i kön. Jag var klar vid två! Det är straffet när man är slarvig och inte bokar tid. Man har ju bara fem månader på sig... hrmm. Sen får man vara tacksam att det bara är nio mil till drive-in ;-).

 

 

  Pluttepojkarna har det fortsatt bra tillsammans. Här ligger tre slapphögar och degar....

 

Kompis är en trogen kamrat när jag jobbar eller pluggar....

 

  

Han är allt söt....

 

  för att inte säga bedårande....

 

   

 

 

Gubben har köpt värsta fina tulpanlökskorgen till mig! Så sööta!

 

 

 

Tussilagon är här, gräsmattan börjar bli grön. Nu är allt på G.

Hurra!

 

Solblomma!

  

  

Presentation

Fotoutmaningen 2015

 

Kategorier

Fråga mig

88 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7 8 9 10
11 12 13 14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26 27
28
29
30
<<< April 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken!!!


Skapa flashcards