Alla inlägg den 25 april 2011

Av Ann-Louise Ryrvik - 25 april 2011 12:05


Nu har det varit mycket hund, och det kommer det väl att bli mer kan jag tro.... Vad gör man inte när det finns valp i huset.


Annat skojsigt som dykt upp är att trädpionen som jag köpte för många herrans år sedan - måste vara typ 10 eller nå´t - äntligen har knopp! (Kommer du ihåg det Lena N.!??!? När vi var till Strängnäs och var vi nu var mer och varför..)


Hoppas, hoppas, hoppas...  


Några som det finns ett gäng av i krokarna här är hjortar. De har en ful ovana att gå på led över vägen och vara ganska oskygga. Härom dan kunde jag stanna och stänga av bilen, dra ned rutan och ta bilder på dem. De ställde snällt upp...


  Ganska fina är de faktiskt...

 

 

Kommer mer under da' n....


Av Ann-Louise Ryrvik - 25 april 2011 03:02


Efter att ha varit med mig ett par dagar i Enköping, där jag höll kurs, kom första lugna morgonen hemma. Vi tog en tidig "promenad" upp till backen.



     


     



  


 

Vådan att ta en tidig promenad i morgonrock med en åttaveckorsvalp ... :-)  


   

 

Av Ann-Louise Ryrvik - 25 april 2011 02:42


Efter att ha kommit ned från Umeå, via Linghed fick Zack chansen att träffa resten av familjen.

  

Zack blir kollad av Diva och Puppis.

 

  Lite storleksskillnad

 

  Johan och Zack

 

Zack och Kompis.     Zack och Loke

 

    

Tre godingar

 

Sååå liten

 

 

    

Öron på väg ned igen... 

Presentation

Fotoutmaningen 2015

 

Kategorier

Fråga mig

88 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7 8 9 10
11 12 13 14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26 27
28
29
30
<<< April 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken!!!


Ovido - Quiz & Flashcards