Alla inlägg den 15 juni 2011

Av Ann-Louise Ryrvik - 15 juni 2011 07:29


Förutom att Loke fick leka lite med matte i paddocken igår så fick han ligga lite. Han är så söt när han lägger hakan i marken och tigger. 


Gulleplutten!    



Det ser ut som jag ger honom korv, fast det är faktiskt morot.

 (Han skulle nog inte bli så glad annars...)

    


  Det var länge sedan han både låg och apporterade och han hade lagt till sig med en ny vana, antagligen sedan han har haft bett i munnen. Han stoppar in apporten bak i munnen - och vill inte släppa. Förut apporterade han med framtänderna.

 

När detta var gjort skulle jag longera lite, men då skickade jag in Johan. Det fick räcka med fotograferande. Det är ju inte så roligt för honom att titta på en häst som springer runt, runt, stannar och får en karamell... Kanske ska jag be Gubben att fota lite när han kommer hem nästa vecka.... Ska försöka vara lite flitig i några veckor nu, istället för att tycka synd om mig själv och min svullna kropp. Då kan jag ju ställa av dem några veckor när jag verkligen inte kan göra något.


För övrigt är det gott om ögonfröjd i trädgården (eller det som borde vara en trädgård hrmmm). Pionerna blommar. Dessa underbara, underbara växter!!!




 



Presentation

Fotoutmaningen 2015

 

Kategorier

Fråga mig

88 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4 5
6
7
8
9
10
11 12
13 14 15 16
17
18
19
20 21 22 23 24 25 26
27
28
29 30
<<< Juni 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken!!!


Skapa flashcards