Alla inlägg den 6 augusti 2011

Av Ann-Louise Ryrvik - 6 augusti 2011 23:45


I dag var jag i takt igen. Skönt!!!

Jag har fått gjort en hel del. Jag har bl.a. stängslat en del som jag borde gjort för flera månader sedan. Det kom liksom något ivägen ;-). Nu är det mesta och viktigaste dock gjort och det är knepigt hur fort saker kan bli gjorda när man väl gör dem. Våndan innan är mer arbetsam faktiskt.


Vi fick till en go´promenad i dag också. En stor del av Cirkus Ryrvik gav sig ut en sväng. Vi borde väl bara ha haft någon/några hästar med och några katter på släp så har det väl varit fullkomligt ;-).


På väg i augustisommaren....

  

Johan och hundarna.

    

Tre musketörer; Diva, Zack och Puppis

  Voffsegullen!

 

Många snören är det...

  

Johan och Zack


  


  

De passar bra ihop eller hur!??!

   Johan passade på att hämta cykeln som stått vid busshållplatsen sedan Jesus gick i sandaler.... Hundarna hade nog gärna sprungit efter.


  Som ett stim...

 

Jag hann kolla runt på blommorna lite och var förstås tvungen att ta mer bilder. Kan liksom inte få nog. Vill suga upp all doft, färg och skönhet inför hösten och vintern. Lagra det så mycket det går....


    


 

Till den släkt som vill se Johan på Liseberg kan gå in på TV4 Play. Tyvärr blixtrar han bara förbi i någon sekund, trots att han var på scen en stund.


 


Gubben är på kalas och jag fick stanna hemma hos Erik och Johan. Tja Johan klarar sig ju själv. Vi passade på att mysa och kolla på film. Det blev en gammal klassiker Toy Story 2.

Mina söta tvåbenta prinsar....

  

och mina fyrbenta....  


 

 

     

Presentation

Fotoutmaningen 2015

 

Kategorier

Fråga mig

88 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5 6 7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17 18 19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
31
<<< Augusti 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken!!!


Ovido - Quiz & Flashcards