Alla inlägg den 19 september 2011

Av Ann-Louise Ryrvik - 19 september 2011 00:15


Denna helgen har varit görskoj. Först på lördagen fick jag besök av lite värmlandssläkt. Det är inte så ofta som vi träffas, men trevligt är det. De var här med tanke på firande av Johans födelsedag och Eriks födelse.


Normal värmländsk gåbort -stass ;-)

     och ändå är klockan tidig...

 

Christian och Frida

 

  

Frida är som Grävlingen 6 månader och en riktigt rolig hund. Orädd och cool.

 

 

     

Vacker blomma till mig.

 

Vilka färger!  

 

 

På söndag åkte jag till Christoffer på Hellekis där Bent höll helgkurs. It´s my Cup of Tea. Jag gillar både Christoffer och Bent jättemycket. Jag förstår, de får mig att se, de är pedagogiska och sedan tycker jag de är trevliga. När jag har haft någon tokig nybörjarfråga har jag mailat (eller ringt) någon av dem och alltid fått svar. Och svar där jag inte känt mig dum eller hopplös. Stor eloge.


På vägen hem svängde jag in på Lidköpings brukshundklubb för att träna en sväng med Grävlingen, men det var så många bilar att jag vände och åkte till Ursand i Vänersborg för att lägga ett spår och köra ett upplet. Det gick bra. Fasen vad jag gillar Grävlingen! Han är en riktig pärla. Det är så skoj att greja med honom.


Sånt här kan man få se när man går upp mitt i natten för att mata barn. Nattmys!


  

Vänner på hög.  

 

 

Presentation

Fotoutmaningen 2015

 

Kategorier

Fråga mig

88 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19 20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken!!!


Skapa flashcards