Direktlänk till inlägg 19 december 2011

Ööööhhh

Av Ann-Louise Ryrvik - 19 december 2011 23:59


Jag var så inspirerad efter lördagen. Här skulle hem och tränas. Hur gick det då? Tredje och fjärde dagen av nackont, huvudvärk och illamående. I dag var det den värsta dagen. De andra dagarna har det, efter tabletter, varit okey på förmiddagen. I dag hjälpte det inte.

Varför dålig nu, när jag så sällan är det numer? Jag misstänker att roten till det onda är att jag hade blandat ihop mina kuddar. Jag har en tempurkudde och en Jyskkopia. Sedan en tid tillbaka är det Jyskkudden som funkar. Nu hade den på något sätt blandats ihop med tempurkudden och jag har sovit på den en tid. Det är inte så stor skillnad, känns nästan inget när man lägger sig på den. Fast jag känner skilland genom nacken.

Detta i kombination med att det börjar bli kall och jag inte använt halsduk (även när jag sover) har nog utlöst detta utbrott.  Nu har jag åtgärdat kuddproblemet och satt halsduk på, så ska det nog vända.

Jag var på benen först bortåt tretiden på eftermiddagen. Just nu känns det okey, men det är inte utan att man är lite orolig att lägga sig. Vill inte vakna upp en femte dag med illamående, huvudvärk och "åksjuka".


 
 
Malin

Malin

20 december 2011 10:18

Aj aj aj, gjorde likadant förra veckan! bytte tillbaka till min första kudde någon dag och vips var värken borta!!!
julkram till dig

http://www.havrefallen.blogspot.com

Ann-Louise Ryrvik

20 december 2011 13:13

Aha fler som har sina speciella kuddar =D. I natt var andra natten som jag sov på rätt kudde igen och i små etapper. Två timmar, upp, två timmar, upp och sedan en timme. Nu mår jag bra. :-) Skönt att det försvann så snabbt på dig också!

julekramtillbaka =D!!!

 
Karin FK

Karin FK

20 december 2011 10:49

Krya på dig!!!
Kram!

http://kfk-ecducation.bloggplatsen.se

Ann-Louise Ryrvik

20 december 2011 13:09

Åh tack Karin!!

kram kram

 
Kim

Kim

20 december 2011 18:37

Aj aj aj inte roligt!
Min kudde är vid berest, åker inte utan den :)
Skönt att du mår bättre.

kram

http://varmt.bloggplatsen.se

Ann-Louise Ryrvik

20 december 2011 22:05


ha ha världsvan kudde :-)

Tack o kram!

 
Ingen bild

ylle

21 december 2011 17:57

Ja tänk vad kudden med stort K är livsviktig för sömn och kropp!
Apropå din hals, har du provat en sånt där Back on Track halskrage, lätt att ha på sig, gör underverk!

Ann-Louise Ryrvik

22 december 2011 01:05

Absolut.

Ja, jag har en sådan som jag köpte för några år sedan. Den var dock lite låg. Måste ha upp till öronen. Kanske ska jag dock prova den igen får jag se. Bra idé.

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ann-Louise Ryrvik - 21 januari 2015 16:47


  Nu är första "spadtaget" taget och de gamla husen är i förvandling... Snacka om renoveringsobjekt!   ...

Av Ann-Louise Ryrvik - 17 januari 2015 19:45


  Kompis the Cat! <3

Av Ann-Louise Ryrvik - 17 januari 2015 08:38


     

Av Ann-Louise Ryrvik - 16 januari 2015 21:23

  Denna vecka har det varit etapp 2 på instruktörsutbildningen i Nose Work. Jättekul.  Det var kul att träffa alla igen och se deras utveckling och höra deras berättelser om sina testelever och deras framgångar. Sedan förra träffen har vi fått tr...

Presentation

Fotoutmaningen 2015

 

Kategorier

Fråga mig

88 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5
6 7
8
9
10
11
12
13 14 15 16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken!!!


Skapa flashcards