Alla inlägg den 24 februari 2012

Av Ann-Louise Ryrvik - 24 februari 2012 22:48


Oj vad tiden går. Den lille, lille Zackgrävlingen har blivit store mannen och idag var det dags att fylla ett år.

Puppis hade en dålig dag idag och hade ont, annars hade alla tre fått följa med på en långpromenad, men som det nu var gick jag, Johan och Erik med bara födelsedagsbarnet. Vi var ute några timmar i den underbara solen och hade det bara allmänt mysigt.

Det som är så bra med barn är att de har mycket energi och bus till skillnad mot gamla tanter. Jag skulle liksom aldrig få för mig att springa allt jag kan över plöjsel där leran styltar sig på fötterna och skorna blir som blyskor... Det gör Johan. Och det tycker Zack är väldans kul. Ibland ramlar Johan eller också så välter Zack honom, då blir det ännu roligare :-). När Zack var yngre bet han då hejdlöst i allt han kom åt vad gäller armar, ben, huvud och bål men idag står han mest och kollar och så tittar han på mig... "Vad ska jag göra med han!???! ;-) " 




Johan är en skojsig typ tycker Zack.


  

 

Vi kör lite budföring/babyrapport mellan varandra och det är skojigt. Förhoppningsvis kan han bli lite snabbare vad gäller att springa. 

 

 

 

Vanligtvis springer han en väldigt rund och hög galopp som inte är så snabb, men här börjar han dra ut lite på den...

 

  

 

Han drar ihop bättre också...



Här far han över krondiket....




 

och närbild.



Att gå i diken är också skoj.



  

Johan och Zack springer över plöjseln.






 




  



  

Kolla lersprutet. Han fick duscha när han kom hem...  



 

   

Inte helt lätt alltid.



Och så lite "bergsbestigning".






 

Vad tycker du jag ska göra nu, matte????




 

Kampkompisar



 





 


 




 




 





 





Kolung efter kamplek.




  

Ibland så...



Busfrön




  

Prinsen



  

 

Mina älskade lortgrisar.

 




Presentation

Fotoutmaningen 2015

 

Kategorier

Fråga mig

88 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken!!!


Skapa flashcards