Alla inlägg den 15 maj 2012

Av Ann-Louise Ryrvik - 15 maj 2012 18:50


Denna dag har varit så tråkig att klockorna stannat. En såndär riktigt sur dag som aldrig vill ta slut och som man bara önskar ska ta slut. En meningslös dag. Ett slöseri med liv. Allmänt sugig alltså.


Jag är tröttare än tröttast efter att ha misskött sömnen i ett par veckor och snittat fyra timmar per natt. Det i kombination med en förkylning som ligger och mal in under, gör att det är ännu tråkigare. Och så regnar det också. Och så är gubben borta också och så.... Suck!


Normalt sett så har jag dagliga shower via köksfönstret av ystra fålar, men t.o.m de har tagit en dag off. För att försöka fördriva tiden denna dag, så har jag tagit fram några bilder från i söndags. Dessa är tagna via fönstret och jag hade nog aldrig lagt upp dom om det inte just varit brist på sysselsättning. Ha överseende gott folk.




- Min pappa var en GNU!!!! XD



  

Hästhög


  

 

Loke och Cazal gosar. Milou passerar



 

SKa vi leka???

 

 

 

Gosa då? Cazal luktar läääänge på Lokes man.




   

Mina vackra hingstpojkar fick fri lejd till paddocken för att städa lite gräs i kanterna...

 


Bus

 


 

Kommer inte ihåg vem det var som sa; klart att du kan ha hingstar ihop som har kallblod... :-)

 

 

 

Fnasket är fascinerande!



    





Rumpchock


  

   

Hoppas de visar tänderna lika bra när tandläkaren kommer ;-) fast kanske inte på samma sätt...




 

Fnasket Edipo



  

Loke har stoort tålamod med unga slynglar



     

Edipo och Milou gymnastiserar sig...




  





  



 




Presentation

Fotoutmaningen 2015

 

Kategorier

Fråga mig

88 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken!!!


Skapa flashcards