Alla inlägg den 12 juni 2012

Av Ann-Louise Ryrvik - 12 juni 2012 23:41


Morgonen är min favorit tid. Ofta försöker jag hinna greja med hästarna där på morgonen så att jag är klar vid halv åttatiden. Gubben fotade mig och Fnasket en morgon. Ljuset är fint då och det är kul att få lite bilder själv om inte annat. En del har varit på facebook, men nu kommer de här på bloggen också. Håll tillgodo, stå ut eller surfa vidare :-).



  





  




  




  

Trodde jag väl aldrig att jag skulle kunna ligga bredvid honom om han inte klappat ner mig och jag var död ;-)



  




  

Här är hans uppdrag att hålla position så jag kan gå runt och hantera honom. Lyfta ben, klappa mage, borsta och känna på kulor....



  

Måste bara säga att han blivit duktig på detta. Förr sparkade han så fort man passerade bogen...





Han har varit lite rädd om öronen sedan sin vistelse på klinik. (För att göra rent hans skada fick man ge honom lugnande, binda honom tight och sedan var man typ 6 -7 pers som bremsade mule och öron och gjorde rent sår. Ändå fightades han...





  

Jobbat lite med tandvisning också. Han har inte varit så noga med det heller.




  





  






Goodbye!!!  

Presentation

Fotoutmaningen 2015

 

Kategorier

Fråga mig

88 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12 13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
<<< Juni 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken!!!


Skapa flashcards