Alla inlägg den 14 juli 2013

Av Ann-Louise Ryrvik - 14 juli 2013 22:17


Det går trögt med skrivandet, trots att jag gjort en nystart med bloggen. Min dator har fått något virus som tömmer våra gigabyte i ett nafs. Den kan jag m.a.o inte använda. Då fixade gubben en ny dator till mig med ljus kring tangenterna så det såg ut som kommandobryggan på ett rymdskepp, men den åkte i marken dag två så att elsladdsingången blev skev och slutade ladda :-( . Just nu sitter jag vid gubbens dator och hafsar ur mig en kort sammanfattning om dagen så jag kan lägga ut lite bilder :-).


I dag hade jag och hästarna vilodag. Vilken lyx att stiga upp kvart över sju. Trevligt besök hade vi under dagen, med många givande diskussioner och glada skratt.

På kvällskvisten tog vi en lite längre promenad med vovvisarna och kollade efter svamp. Det blev lite kantareller och en Karl-Johansvamp. Jag ÄLSKAR Karl-Johansvamp! Absolut bästa svampen. Lite bilder kommer här från promenaden.





 

                             







Och helt kan jag ju inte avhålla mig från några rosbilder....


     

Presentation

Fotoutmaningen 2015

 

Kategorier

Fråga mig

88 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken!!!


Skapa flashcards