Alla inlägg den 1 mars 2011

Av Ann-Louise Ryrvik - 1 mars 2011 20:41


Är egentligen motiverad att skriva lite om den lilla hästflocken jag har här hemma, men jag orkar inte det ikväll. Kanske i morgon.

Däremot kommer några paparazzi-bilder från ovanvåningen på Loke och Fnasket. Loke har verkligen börjat söka kontakt med de andra. Hingstpojkarna stod och käkade granbarr. (Verkar vara årstid för det.) Då kom han gående och ställde sig en bit bort. Han stod och spanade på dem, precis som en ny unge på gatan som funderar om han vågar sig fram till de andra barnen. Så verkade han ta mod till sig och gick bort. Naturligtvis var det ingen av hingstarna som brydde sig nåt om det. De har aldrig visat något avogt någon gång.


Loke och Milou började "munhuggas" kärleksfullt och senare så började Fnasket och Loke att leka. Jag blev så glad när jag såg det, för då känner jag att han verkligen interagerar med de andra.




Två hästar kan knappt bli mer olika. Fnasket så kort i ryggen, högbent och smalbent. Loke är lång med korta grova ben....




Den flygande köttbullen....           

Presentation

Fotoutmaningen 2015

 

Kategorier

Fråga mig

88 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5 6
7 8 9 10 11
12
13
14
15
16 17 18 19 20
21 22 23 24 25
26
27
28
29
30 31
<<< Mars 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken!!!


Ovido - Quiz & Flashcards