Alla inlägg under juli 2010

=D!

Av Ann-Louise Ryrvik - 23 juli 2010 12:06


  

Av Ann-Louise Ryrvik - 22 juli 2010 23:09

Uj uj uj vad mycket det är just nu - och det är väl kul.

Idag slänger jag in några fula bilder jag tog på Johan och Divas träning idag. (Fel glugg och fel inställning, fel tid och fel allt.)


De har så himla kul ihop de tu. Diva tycker det är jätteroligt med klickerträning och det tycker Johan också.


  

Sitt

 

  

Ligg

 

  

High five...

 

Så här kul är det att träna hund =D  


  

Johans egna påhitt - Diva ska putta ned en flaska med nosen.


   

och det går ju bra!!!

 

    

Apportering 


   

Av Ann-Louise Ryrvik - 22 juli 2010 00:39







        







   







        

Av Ann-Louise Ryrvik - 21 juli 2010 01:35


Vilken underbar kväll!!!! Alldeles ljum och behaglig. Vi har grillat lite och faktiskt har jag tagit en G&T. Gott! Besök sen på kvällen.

Jag skulle vilja konservera dessa dagar och kvällar och ha kvar för evigt. Många säger att man skulle tröttna om klimatet var såhär jämt. Jag säger ALDRIG! Jag skulle må utmärkt i ett sånt här klimat, med ljusa kvällar och tidiga mornar. Att bara kunna gå rakt ut barfota och i de kläder man har på sig inne...

Mmmm...


Några rykande heta bilder innan jag ska hopp i kojs =D.


Lite myspys ute. Bäst att passa på innan drivorna packar sig där igen...

(Fast nog fasen ser man en laptop där precis som på reklamen...hmmm.)

 

  

  

 

Gubben vill ha en riktig brasa på ved som han sen grillar på...

 

  

  

Johanprinsen och en slapp-puppis..

   

Är de inte söta grabbsen!?!!!?


Dessa två är verkligen polers!

   

Lite trötta.

 



Här är han inte för vacker =D!  


  


Vi hade plockat lite blåbär, Johan och jag och  blåbären tillsammans med lite hallon och lite smultron fick utgöra stommen i en smulpaj. Jag bara älskar smulpaj. Så ofantligt gott och så snabbt och så enkelt och så lite disk. Perfekt!


        


     

Av Ann-Louise Ryrvik - 18 juli 2010 22:55

  

Även katten är med på tåget.... =D!

Av Ann-Louise Ryrvik - 18 juli 2010 22:44

Å så kommer det en lilja till; Lilium Regale. Makalös i sin skönhet och doft!


Kungslilja. Lilium regale  

Presentation

Fotoutmaningen 2015

 

Kategorier

Fråga mig

88 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7
8
9
10
11
12
13
14 15 16 17 18
19
20
21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken!!!


Ovido - Quiz & Flashcards