Direktlänk till inlägg 18 juli 2010

Den röda liljan

Av Ann-Louise Ryrvik - 18 juli 2010 22:58



  

 
 
Ingen bild

Marianne

19 juli 2010 12:15

Vill ha!!! Vad heter den?

 
Ingen bild

Tervaleijona

19 juli 2010 13:08

Hej Ann-Louise. Tänkte bara lämna ett litet avtryck och tacka för en bra blogg. Den har inspirerat mig så till den höga grad att jag började klickerträna min dvärgkanin för ett tag sedan. Han har börjat lära sig att hoppa upp i knäet samt gå på bakbenen, ett steg i taget. Försöker uppmuntra honom så mycket jag kan och han verkar tycka att det är kul.

 
Ingen bild

Ann-Louise

19 juli 2010 13:29

Marianne; Vet inte tyvärr. Har sett andra liknande men inte exakt som denna. Denna kommer från Zetas i Stockholm och om jag inte minns fel tror jag jag köpte ett kit av tre "samlarliljor" eller "artliljor"... Tror den är lite udda... Som sagt det finns andra röda och svarta men inte riktigt på detta sätt. Kolla med Zetas kanske!??!

Tervaleijona; Men så GLAD JAG BLIR!!!! Gud så kul att du skrev detta meddelande. Förgyllde min dag. Så spännande med din kanin! Jag hade en som jag tränade när jag var barn. Kunde också en massa trick. Nu vet man ju att kanin är ett djur som kräver MYCKET tålamod och tid. Men det är ju så roligt!!!!!! Har du ingen blogg så man kan få kika?!!? Eller annars kan du väl lägga in någon kommentar ibland så vi får höra hur det går för er! Lycka till så mycket!

 
Ingen bild

Tervaleijona

21 juli 2010 11:31

Det här är den första kaninen som jag har haft som jag testar klickerträning med. Jag köpte honom när han var ett halvår gammal och helt ohanterad. Kommer ihåg att du skrev en gång om Loke att ohanterad = oförstörd så jag försöker tänka positivt :) Han är lyckligtvis väldigt kontaktsökande men som sagt, tålamod, tålamod... Ingen blogg men jag lovar att hålla dig underrättad, tack för lyckönskningarna!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ann-Louise Ryrvik - 21 januari 2015 16:47


  Nu är första "spadtaget" taget och de gamla husen är i förvandling... Snacka om renoveringsobjekt!   ...

Av Ann-Louise Ryrvik - 17 januari 2015 19:45


  Kompis the Cat! <3

Av Ann-Louise Ryrvik - 17 januari 2015 08:38


     

Av Ann-Louise Ryrvik - 16 januari 2015 21:23

  Denna vecka har det varit etapp 2 på instruktörsutbildningen i Nose Work. Jättekul.  Det var kul att träffa alla igen och se deras utveckling och höra deras berättelser om sina testelever och deras framgångar. Sedan förra träffen har vi fått tr...

Presentation

Fotoutmaningen 2015

 

Kategorier

Fråga mig

88 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7
8
9
10
11
12
13
14 15 16 17 18
19
20
21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken!!!


Ovido - Quiz & Flashcards