Direktlänk till inlägg 4 maj 2007

Vackert väder....

Av Ann-Louise Ryrvik - 4 maj 2007 10:46

Så underbart det är när våren är här! Äntligen! Allt är ljusare, varmare och skönare. Man slipper jackor, vantar och grova skor... bara att skutta ut som man är. Tänk om det vore så här jämt....

 
 
Maria

Maria

4 maj 2007 20:18

Visst är det härligt!!Du får flytta till Californien där är hela vinterhalvåret som våran vår.

http://belgarfans.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Lin

4 maj 2007 20:25

jag tror du ringde fel människa;)

 
Ingen bild

Ann-Louise

4 maj 2007 22:06

Ynk, ynk Lin! Det är mitt teflon-minne.... försöker ringa i morgon...

 
Karin

Karin

5 maj 2007 19:14

Hektiskt är det om våren i allafall ;)
Fina bilder! Det är nu det är som bäst innan alla insekterna drar igång! Årsdebuten avklarad.... 2:a pris, 3 placering. Bläk, vi kommer aldrig ifrån 1:an. Sök på tisdag?

http://www.mejamedflera.se

 
Ingen bild

Eiram

6 maj 2007 18:21

Tjena!Tänk att jag e ute och "bloggar"!!Fantastiskt, borde få stjärna i kanten!Alt. bli fridlyst för så ovanlit e denna företeelse!Suck vilka fina bilder Du knäpper...hmm jag har precis hittat knappen på min kamera där man kan ta fler kort på en ra(tog bara 3 år...)Men det e väl som med allt annat, det tar ti å lura ut saker å ting. Idag har en kärring som nyss fått en liten svarting på halsen kommit och glott på mig och mina 4beningar när vi lullade omkring i sandlöddan.Nämnda kärring masade sig upp på han me 2-kulor och lullade runt ho med.Hon tyckte det blitt en jävla(urs språket...) skillnad från när hon rusade runt på gärdena i Slätterna med honom.Det va kul och kärringen va inte det minsta ringrostig som hon påstod!Kärringen ville väldigt gärna komma och våldgästa ute i Hagen för och se på bygg-konstruktionerna Du lyckats åstakomma med bravur!Och givetvis på den undersköne lille grå...
Ha de gött i solvärmen och hoppas Du inte blitt för genomstekt av sola i Karlstad i helgen!!!På återhörsel! Kram från EIRAM

 
Ann-Louis

Ann-Louis

7 maj 2007 23:30

Tjena mittbena! Ingen annan än jag fattar nog nåt av det du skriver :-)... Ta med kärringen och kom ut. Det är öppet hus nästan när som....
Trodde först att något snott ditt "sevdo".....

http://hastochhund.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ann-Louise Ryrvik - 21 januari 2015 16:47


  Nu är första "spadtaget" taget och de gamla husen är i förvandling... Snacka om renoveringsobjekt!   ...

Av Ann-Louise Ryrvik - 17 januari 2015 19:45


  Kompis the Cat! <3

Av Ann-Louise Ryrvik - 17 januari 2015 08:38


     

Av Ann-Louise Ryrvik - 16 januari 2015 21:23

  Denna vecka har det varit etapp 2 på instruktörsutbildningen i Nose Work. Jättekul.  Det var kul att träffa alla igen och se deras utveckling och höra deras berättelser om sina testelever och deras framgångar. Sedan förra träffen har vi fått tr...

Presentation

Fotoutmaningen 2015

 

Kategorier

Fråga mig

88 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8
9
10 11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23 24 25 26 27
28 29
30
31
<<< Maj 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken!!!


Ovido - Quiz & Flashcards