Direktlänk till inlägg 7 juli 2007

The Challenge......

Av Ann-Louise Ryrvik - 7 juli 2007 09:08

.....från Caroline.

Jag tar den förståss...


Tre saker jag tycker du ska lyssna på;

Alla människor – respektfullt även om du inte har samma åsikt

Ditt hjärta – så att du inte gör våld på dig själv eller ångrar dig när du blir gammal.

Dina djur – det finns en anledning till deras beteende, inte bara att de är ”dumma” eller ”djävlas” 


Tre saker jag inte förstår mig på:

Datorer

Golf

Pedanter 


Tre saker på mitt skrivbord:

Just nu har jag min bärbara med sån´t där sladdlöst nät och sitter vid köksbordet så därför…

Kaffekopp

En vas med blommor

Högar med tidningar

(och en träapport :-o) 


Tre saker jag gör nu:

Försöker upprätta och skriva träningslogg för hästar och hundar.

Läser böcker

Planerar för en lång rabatt 


Tre saker jag skulle vilja göra innan jag dör:

Hoppa fallskärm

Besöka Macchu Picchu

Lära mig rida (alltså utvecklas mot det ouppnåeliga målet av perfketion...)


Tre saker jag kan:

Prata

Starta projekt

Slösa pengar 


Tre saker jag inte kan:

Baka

Sjunga

Ryska 


Tre saker jag skulle vilja lära mig:

Lära mig rida (alltså utvecklas mot det ouppnåeliga målet av perfketion...)

Sjunga

Fotografera 


Tre favoriträtter:

Skaldjur

Rött kött

Sushi 



Vem utmanas? Jag hoppas Emma, Eiram och Ylle nappar.....

 
 
Ingen bild

ylle

8 juli 2007 12:38

Nää Du, jag nappar inte! Det får räcka med Dina kloka kommentarer.... lat idag sörru! Ylle

 
Ingen bild

Ann-Louise

8 juli 2007 14:15

Skönt att vara lite lat ibland.... Är själv lite lat idag. Det bidde sent i går. Dessutom regnar det och det ökar ju inte direkt motivationen att göra något. Säng och en svensk eller engelsk deckarfilm....mmmm...orkar inte ens hålla en bok...

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ann-Louise Ryrvik - 21 januari 2015 16:47


  Nu är första "spadtaget" taget och de gamla husen är i förvandling... Snacka om renoveringsobjekt!   ...

Av Ann-Louise Ryrvik - 17 januari 2015 19:45


  Kompis the Cat! <3

Av Ann-Louise Ryrvik - 17 januari 2015 08:38


     

Av Ann-Louise Ryrvik - 16 januari 2015 21:23

  Denna vecka har det varit etapp 2 på instruktörsutbildningen i Nose Work. Jättekul.  Det var kul att träffa alla igen och se deras utveckling och höra deras berättelser om sina testelever och deras framgångar. Sedan förra träffen har vi fått tr...

Presentation

Fotoutmaningen 2015

 

Kategorier

Fråga mig

88 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7
8
9
10 11 12
13
14 15
16 17
18
19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Juli 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken!!!


Ovido - Quiz & Flashcards