Direktlänk till inlägg 8 september 2007

Rosor från Portugal.

Av Ann-Louise Ryrvik - 8 september 2007 18:36

Ja inte riktigt, de är från Trollhättan, men är ordinerade från Portugal.


Ringde gubben förut och undrade när han skulle komma hem (vilket man aldrig vet). Inte förrän nästa helg. Snyft!

Beklagade mig för att jag var sjuk. Det är en riktigt otäck förkylning på ingång känner jag med ont i halsen, feber och matthet. Då är man inte så stor. Det som skulle skett i dag får flyttas fram i tiden (som vanligt). Har legat i sängen sedan lunchtid och beklagat mig.


Det stod inte på förrän svärfar kom inrusande med 1O rosor och choklad. Mycket choklad! Där sprack dieten. Skit samma bara jag blir frisk. Svärfar var utsänd från 'gubben' i Portugal och hade fått raka direktiv vad som skulle göras + att svärfar själv la till lite extra choklad.

Mina gulliga gubbar, som alltid tar hand om mig! Gosingar!

 
 
Emelie& Lena !

Emelie& Lena !

8 september 2007 21:14

Hej gumman! Lena säger: jag vet precis hur du känner dig för jag mår likadant MEN jag har inte fått varken rosor eller choklad,du kan gå in på min blogg så ser du hur jag mår...men trevligt besök har jag...Emelie är här och tigger mat : )....Emelie säger: Puss på dig gumman jag kommer och räddar dig när än du behöver!! vill du ha hjälp med tottosarna så ring bara !Kram och krya på dig från oss!!

http://-

 
Ingen bild

Ann-Louise

9 september 2007 01:00

Tack för en uppiggande hälsning! Jag kryar bäst jag kan. Somnade klockan nio till Fem myror är fler än fyra elefanter. Det är grjer det!
Tigger hon mat Lena? Vilket enastående tillfälle att klickerträna Em =D! Alltid finns det någon nytta med na'.....

Hello Em! Du är gulligosig du! Det är lugnt, men vi får tjötaa lite i morgon. Telefonledes är nog säkrast ;-P

 
ylle

ylle

9 september 2007 09:09

ÅÅ stackars Dig! DET är inte roligt, att bli sängliggandes, speciellt inte om man är ett sånt yrväder som Du verkar vara! Krya på Dig, det måste kännas bra att få sån tröst som "Dina gubbar" ger ,,,, kram Ylle

http://sammie.blogg.se

 
Ingen bild

Ann-Louise

9 september 2007 09:18

Tack, tack Ylle. Jag är faktiskt piggare i dag efter uppiggande ord, rosor och choklad. Som pricken över i:t kom lille Johan snart 7 med frukost på sängen till mig. Det hade han kommit på själv. Han är för gullig! Nu börjar det rycka i kropp och jag måste nog ut och greja med djuren....

 
Ingen bild

Caroline cK

9 september 2007 22:23

Hej!Skönt att du är piggare!Det är aldrig kul det där med förkylningarna!Nu funkar min dator hyfsat så nu är jag på banan igen.

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ann-Louise Ryrvik - 21 januari 2015 16:47


  Nu är första "spadtaget" taget och de gamla husen är i förvandling... Snacka om renoveringsobjekt!   ...

Av Ann-Louise Ryrvik - 17 januari 2015 19:45


  Kompis the Cat! <3

Av Ann-Louise Ryrvik - 17 januari 2015 08:38


     

Av Ann-Louise Ryrvik - 16 januari 2015 21:23

  Denna vecka har det varit etapp 2 på instruktörsutbildningen i Nose Work. Jättekul.  Det var kul att träffa alla igen och se deras utveckling och höra deras berättelser om sina testelever och deras framgångar. Sedan förra träffen har vi fått tr...

Presentation

Fotoutmaningen 2015

 

Kategorier

Fråga mig

88 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5
6
7 8 9
10 11
12
13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24
25
26
27
28 29
30
<<< September 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken!!!


Ovido - Quiz & Flashcards