Direktlänk till inlägg 15 februari 2008

Mamma Milou på besök.

Av Ann-Louise Ryrvik - 15 februari 2008 18:55

I dag har jag haft celebert besök av Maria Zahlander från Stjärnsunds stuteri http://stjarnsund.etanet.se/, dvs Milou-mamma. Jättekul! Hon kom med flyget i arla morgonstund till Trollhättan. Efter lite fika, kikning i Dartmoor-årsbok och lite dryftande om ditt och datt, gav vi oss ut för "besiktning" av Milou. Maria verkade nöjd med vad hon såg. Jag fick en massa tips och råd inför att jag ska ställa ut honom, visa honom eller vad det nu heter. Jag har ju aldrig gjort något sådant och bara varit och tittat på två P.R.E visningar. Vi provade ut visningsträns, som Maria var så vänlig att låna ut till mig.


Största ångesten är väl själva springandet... Jag får väl upprepa vad kära Emma säger; -Jag springer inte annat än om jag blir jagad! Ha ha ha. Jag har ju någon/några månader att deffa mig ;-). Fördelen är väl att jag ska visa Milou först, han är ju dock en ponny. Värre vore att hålla jämna steg med Cazal... Jag bävar för den dagen.


Jag fick ett jättefint foto med ram av Maria som hon tagit när Milou var liten pyttefölis. Visst var han precious!


 
 
Ingen bild

Lin

18 februari 2008 19:38

Ahaaaaa, fin bild!!!!!
Ja, han har ju inte några springproblem, men den som ska springa bredvid...
Salle har lååånga ben om man jämför..

 
Emelie

Emelie

18 februari 2008 20:11

Ååååå han är ju sååå söt!!

http://-

 
Ingen bild

caroline Kj

18 februari 2008 21:23

GUUUD vad fin han va!

 
Ingen bild

Maria Y

18 februari 2008 23:04

Borde ju vara lindrigt jämfört med att ställa schäfer i a f?
Inte behöver du väl glittrig kavaj heller...

 
ylle

ylle

20 februari 2008 07:07

Vicken sötnos!! Urfin bild! Jag har samma problem, får väl hyra mig en visare som kan visa min små flickor. Varje gång jag försöker så ramlar jag och slår mig... Undrar just var man hittar ett fint visningsträns, typ arab? Har någon ett tips? Det ska vara med smala smala läderremmar och gärna en liten nätt kedja under hakan... Ylle

http://sammie.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ann-Louise Ryrvik - 21 januari 2015 16:47


  Nu är första "spadtaget" taget och de gamla husen är i förvandling... Snacka om renoveringsobjekt!   ...

Av Ann-Louise Ryrvik - 17 januari 2015 19:45


  Kompis the Cat! <3

Av Ann-Louise Ryrvik - 17 januari 2015 08:38


     

Av Ann-Louise Ryrvik - 16 januari 2015 21:23

  Denna vecka har det varit etapp 2 på instruktörsutbildningen i Nose Work. Jättekul.  Det var kul att träffa alla igen och se deras utveckling och höra deras berättelser om sina testelever och deras framgångar. Sedan förra träffen har vi fått tr...

Presentation

Fotoutmaningen 2015

 

Kategorier

Fråga mig

88 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6
7 8
9
10
11 12 13 14 15 16 17
18
19
20
21
22 23 24
25 26 27 28
29
<<< Februari 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken!!!


Ovido - Quiz & Flashcards