Direktlänk till inlägg 17 februari 2008

Tacka vet jag Lilla Edet Rasta!

Av Ann-Louise Ryrvik - 17 februari 2008 18:44

För ett par veckor sedan var jag inne på Lilla Edet Rasta och handlade när jag passerade förbi. Där hade de en ny variant av Ahlgrens bilar. Det var sura. Köpte en påse och den var BUSGOD! Fantastiskt goda om man gillar sura godisar!

Sedan dess har jag varit inne i varenda affär och mack för att hitta flera. I Motala, Linköping, Västerås, hela västsverige och i Skåne och ingenstans stod fler att finna. Frustration, frustration, frustration!

På väg hem ifrån Skåne tänkte jag att nu MÅSTE jag in på Rasta i Lilla Edet och kolla om de hade några kvar och SENSATION - det hade de!!!

Hamstrade raskt upp med åtta påsar. Man vet ju inte om man aldrig får tag på dem igen.


 
 
AK

AK

18 februari 2008 19:02

åhå måste prova!...om de går att finna då...

http://bacillen.wordpress.com

 
Ingen bild

Lin

18 februari 2008 19:35

Hahahaha fniss....tusan jag skulle köpt då ju..
Måste dit imorgon...whoam!!!!!!!

 
Ingen bild

Caroline Kj

18 februari 2008 21:24

Japp... Dom är JÄTTE goda

 
Ingen bild

Maria Y

18 februari 2008 23:02

Välkommen till ICA-kniven i Knivsta :-)

 
Ingen bild

Lisbeth

22 februari 2008 17:39

Hej Ann-Louise!
Vet du vad? Jag var på ICA Maxi på Överby nu i eftermiddag och där gick jag raskt förbi godiset, men jag fick backa ett par steg för där fick jag syn på MASSOR med sådana här godisbilar, just den sorten. Jag tänkte på dig och log. Nu vet du var du kan köpa dessa här i närheten. ;-)
Jag får passa på att berömma dig för din jättefina Blogg - du tar sååå fina bilder och allt är jättebra.
Din goa pojk Johan han är ju så fin och ser så harmonisk ut. Det gör alla dina fina djur också - Grattis till lille Jago, sååå fin - det kommer nog att bli en stooor kille det (stora tassar). Jag får väl ta mig i kragen och hälsa på er någon gång tillsammans med Emelie.
Ha det så bra ikväll (22/2)!!
Kram från Lisbeth

 
Ingen bild

Ann-Louise

23 februari 2008 16:44

nämen hej Lisbeth!
Tack för tipset. Då har de äntligen kommit ut. Det är knepigt att Lilla Edet rasta hade dem två veckor innan.
Kul, huvudsaken är att de är här!!! :-)

Tack för alla vänliga ord! Jag blir jätteglad! Ta du och häng på Emelie någon dag, det hade varit SÅÅÅÅÅ trevligt!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ann-Louise Ryrvik - 21 januari 2015 16:47


  Nu är första "spadtaget" taget och de gamla husen är i förvandling... Snacka om renoveringsobjekt!   ...

Av Ann-Louise Ryrvik - 17 januari 2015 19:45


  Kompis the Cat! <3

Av Ann-Louise Ryrvik - 17 januari 2015 08:38


     

Av Ann-Louise Ryrvik - 16 januari 2015 21:23

  Denna vecka har det varit etapp 2 på instruktörsutbildningen i Nose Work. Jättekul.  Det var kul att träffa alla igen och se deras utveckling och höra deras berättelser om sina testelever och deras framgångar. Sedan förra träffen har vi fått tr...

Presentation

Fotoutmaningen 2015

 

Kategorier

Fråga mig

88 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6
7 8
9
10
11 12 13 14 15 16 17
18
19
20
21
22 23 24
25 26 27 28
29
<<< Februari 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken!!!


Ovido - Quiz & Flashcards