Direktlänk till inlägg 2 mars 2008

Beridaren Johan

Av Ann-Louise Ryrvik - 2 mars 2008 21:10

Det är inte alla som har guldläget att ha en liten prins som väger lagom och som är tålmodig och snäll. Han har fått anställning hos mig att någon/några gånger i veckan sitta upp på "småpojkarna".


 

Uppkastad på ryggen och Salle får lite snask förutom sin vanliga mat i hinken...


Check! Allt klart!


Inga prob. sa Salle - bara jag får min mat så....


Sidvinkel

 
 
Ingen bild

Caroline Kj

2 mars 2008 21:27

vad go Johan är!.. Nu har du ju tur att du har 2 Beridare!:).. Jag och Johan!.. Hi hi .. och krya på dig!.. Kommer snart till min lilla " gulleman".. Kramiz Caroline

 
Ingen bild

Lena M

2 mars 2008 21:35

Hej!
ja det ser ut som våren kommit till er, härligt och sonen är ju en pärla, superduktig.
Hoppas allt är bra med Jago, det är så kul att titta in på er blogg och se vad som händer. Skickar adressen till syster Jolins blogg :-) http://kynaligan.blogspot.com/ så ni kan hålla koll på varandra..
Ha de gott// Lena M

 
Ingen bild

caroline Kj

2 mars 2008 21:40

Vart är varningsskylten???!!....

 
Ingen bild

Lisbeth

2 mars 2008 23:03

Hej Johan!
Vad du är modig, Salle har ju blivit stor så du sitter högt upp i luften ;-)
Hur går det med din lilla katt Kompis? Han hade tur som kom till dig och fick det tryggt, men det var ju tack vare att du, mamma och Emelie räddade honom och hans syskon.
Jag får se om jag vågar följa med Emelie någon dag till er, det skulle vara roligt att träffa er och alla djuren. Du vet jag är lite rädd för hundar som jag inte har träffat någon gång (fast jag älskar hundar och har ju Leo, konstigt va). Efter första träffen brukar det gå jättebra - du kanske håller mig i handen första gången, det brukar hjälpa.
Hälsa till mamma och pappa.
Kram från Lisbeth - Emelies mamma.

 
Ingen bild

Ann-Louise

2 mars 2008 23:20

Caroline; Jajemän. Två har jag - i bra format =D!

Lena M; Det är prima med Puppis! Växer och frodas! Har lagt in bilder från i går också....

 
Lena

Lena

3 mars 2008 09:23

Vad duktig han är! Skulle själv aldrig våga! Du är modig Johan!!!

http://klingemaden.bloggagratis.se

 
ylle

ylle

3 mars 2008 10:43

ÅÅ gullepojkar, kan man få låna)) (den tvåbente) Skulle behöva en sån lätt och modig liten beridare!!!!!!!!!!!

http://sammie.blogg.se

 
Ingen bild

Caroline cc

3 mars 2008 13:05

Gillar Salle, en sådan fin grabb! Man blir liksom impad av hela ekipaget!o)

 
Ingela o Eja

Ingela o Eja

3 mars 2008 16:52

Ohh vilken modig kille, o snäll salle...

härlig sandfight...

valpplaner smids för fullt..
sprid gärna om du har lust...

http://www.freewebs.com/patrikingela

 
miss-elefant

miss-elefant

3 mars 2008 18:47

Söt häst!!!

http://miss-elefant.bloggagratis.se

 
Emelie

Emelie

3 mars 2008 19:25

kolla!! salle,hingst,2år,johan!! exakt så sa jag till chrille när jag såg detta....Helt otroligt snäll Salle & son! va kul att han tycker att det är så ok/kul så att han har tid att äta...roligt ann-louise! Jag LOVAR att jag ska vara där & fota när vi "slänger" upp dig första gången ;-) spännande....

http://kawa.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Ann-Louise

4 mars 2008 01:06


Alla; Visst är han söt Salle och visst är han söt Johan!
Ylle; Inget grannbarn du kan låna :-)? Hi hi
Ingela; Spännande med valpplaner!
Emelie; Du kanske ska låna honom till Fran?

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ann-Louise Ryrvik - 21 januari 2015 16:47


  Nu är första "spadtaget" taget och de gamla husen är i förvandling... Snacka om renoveringsobjekt!   ...

Av Ann-Louise Ryrvik - 17 januari 2015 19:45


  Kompis the Cat! <3

Av Ann-Louise Ryrvik - 17 januari 2015 08:38


     

Av Ann-Louise Ryrvik - 16 januari 2015 21:23

  Denna vecka har det varit etapp 2 på instruktörsutbildningen i Nose Work. Jättekul.  Det var kul att träffa alla igen och se deras utveckling och höra deras berättelser om sina testelever och deras framgångar. Sedan förra träffen har vi fått tr...

Presentation

Fotoutmaningen 2015

 

Kategorier

Fråga mig

88 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5
6 7 8 9
10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26 27 28
29
30
31
<<< Mars 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken!!!


Ovido - Quiz & Flashcards