Direktlänk till inlägg 23 augusti 2008

Inget hört än...

Av Ann-Louise Ryrvik - 23 augusti 2008 21:38

om vad som hände med stackars Essie. I kväll har det varit en tuff kväll. Saknar henne så!!!


 

I våras. Essie solar bland hästarna i hagen.

 
 
Ingen bild

Lin

24 augusti 2008 08:20

Blir nog så, att vissa dagar känns tuffare än andra, man kan då inte trycka bort saknaden helt.
Kram

 
ylle

ylle

24 augusti 2008 10:30

Jag lider med Dig. Man vill ju veta...

En helt annan sak: HUR ORKAR DU MED ALLT, MÄNNISKA? Med man och barn och hus, hundar och katter, tre pungungar och två hästar utan (pung), Du håller kurser och åker på kurs.. över i stort sett hela SVerige - hur orkar Du?????????? Hur får Du tiden att räcka till??? Jag har bara man och hus, ingen katt, en liten liten hund som jag inte har större ambitioner för än att han ska må bra, få promenader, få leka med kompisar och träna litet kul-agility hemmavid, tre små hästar som ska vara hela och rena och ha ett bra liv, få stimulans hemmavid och nästgårds, ändå tycker jag att tiden inte räcker till det.....

http://ponnyflickornasblogg.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Emelie

24 augusti 2008 11:03

Hej! jag förstår det gumman, måste kännas som ett stort stort tom rum.....tänker på er & Essie! kram kram

 
Ingen bild

Ann-Louise

24 augusti 2008 13:04

Lin; Nä det blir när man stannar till lite, då kommer det. Attans hur man kan sakna en jycke så.....

Ylle; Ddddee e´ inge´ fffffeeel på mig. Jjjjjag har inga probbbbbblem. Inte uttt-t-tb-b-brrrrrränd alls;-)

Nädå det är inget större fel. Såååå mycket gör jag ju inte. Jag tycker mest att jag softar runt. Låter nog värre än det är.

Emelie: Kram!

 
Ingen bild

Lin

24 augusti 2008 17:48

Låter värre än det är ???????????????????
*ASG*

 
Ingen bild

ylle

24 augusti 2008 18:37

Värre än det är? I och för sig låter Ditt liv toppen, det är bara det att jag undrar hur Du HINNER MED allt????????????? Ylle

 
Lillan och Zelda

Lillan och Zelda

24 augusti 2008 19:06

Herregud, softar!! Vad kallar du då mitt liv!?=)
Jag håller med ylle fullständigt, inte utan att man undrar hur du får ihop det...
Ang. Essie, jag visst är det otroligt vilka spår djur sätter i ens hjärta och att saknad kan göra så fysiskt ont i hela kroppen.
Kramis!

http://hem.bredband.net/b581626

 
Caroline Kj

Caroline Kj

24 augusti 2008 20:40

Tycker synd om dig!.
Ja det måste ju kännas tomt utan Essan Pessan Puss!!!.
Kramizar Beridaren ( snart! ;-) )

http://kjellberg.bloggagratis.se

 
Lena

Lena

24 augusti 2008 22:06

Känner med både dig och resten av flocken! Är du hemma nått i veckan? Kram Lena

http://klingemaden.bloggagratis.se

 
Eiram

Eiram

24 augusti 2008 22:12

Vi på Långebo sänder oxå en tanke till lilla Essie, Dig och familjen...Många Kramar från Tim, Marie och Anders

http://marie-bergstrom.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Lina

24 augusti 2008 23:58

Du måste vila Ann-Louise!
Det är inte ett dugg konstigt att sorgen kommer när du stannar upp. Den måste ju få komma! Att inte hinna med känslorna är inte bra.

Lätt att säga, jag vet, men du måste pausa ordentligt ibland. Återhämtning är VIKTIGT!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ann-Louise Ryrvik - 21 januari 2015 16:47


  Nu är första "spadtaget" taget och de gamla husen är i förvandling... Snacka om renoveringsobjekt!   ...

Av Ann-Louise Ryrvik - 17 januari 2015 19:45


  Kompis the Cat! <3

Av Ann-Louise Ryrvik - 17 januari 2015 08:38


     

Av Ann-Louise Ryrvik - 16 januari 2015 21:23

  Denna vecka har det varit etapp 2 på instruktörsutbildningen i Nose Work. Jättekul.  Det var kul att träffa alla igen och se deras utveckling och höra deras berättelser om sina testelever och deras framgångar. Sedan förra träffen har vi fått tr...

Presentation

Fotoutmaningen 2015

 

Kategorier

Fråga mig

88 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13
14
15
16 17
18 19 20 21 22 23
24
25 26 27 28 29 30
31
<<< Augusti 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken!!!


Ovido - Quiz & Flashcards