Direktlänk till inlägg 26 maj 2009

Spår igen.

Av Ann-Louise Ryrvik - 26 maj 2009 15:48


I dag skulle hantverkare ha varit här....men se, sin hantverkarvana trogen så blev det inget. I stället kommer de i morgon. Jag stannade hemma från söket enkomes för detta.

Trummelitrum....frustration. Vad göra? Det fick bli ett lite längre spår. Det var faktiskt riktigt roligt. Jag är eg. ingen spårmänniska utan föredrar söket, men nu var det lite roligt att lägga spår ändå.


Jag lade lite finurligt... Kala hällar, gick längs stigar och hoppade av åt sidan, kluriga vinklar.... Tyckte jag ja, han spårade som om ingenting var något problem. Det märks inte att han gått väldigt få spår i sitt liv. Han bara rullar och löser det. Jag hade lagt fyra pinnar och han hämtade alla och lämnade av. Nöjd och glad är både han och jag.


Här kommer några bilder....


 

Det går allt bra att ta kort själv när man spårar också.....


Puppis var jätteduktig.


Nöjd och glad vovve med sin boll....


Guuud va vackert det är i skogen nu. Det är nu det är bästa tiden på året!

 
 
Ingen bild

Lin

26 maj 2009 16:32

Nu känner jag att jag måste spåra idag, trots andnöd.
Jättefina bilder ( Guud så duktigt att fota när man håller en hund i andra handen i ett spår)

 
Ingen bild

Ann-Louise

26 maj 2009 17:03

Gör det. Det var skitkul. Jag som eg tycker att spåra är ganska tråkigt, har precis upptäckt att det är jättekul....


Eller hur! Värsta paparazzin (eller hur det nu stavas) :-)

 
Ingen bild

Lin

26 maj 2009 18:29

Men det ÄR ju göörskoj!!!!!!:)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ann-Louise Ryrvik - 21 januari 2015 16:47


  Nu är första "spadtaget" taget och de gamla husen är i förvandling... Snacka om renoveringsobjekt!   ...

Av Ann-Louise Ryrvik - 17 januari 2015 19:45


  Kompis the Cat! <3

Av Ann-Louise Ryrvik - 17 januari 2015 08:38


     

Av Ann-Louise Ryrvik - 16 januari 2015 21:23

  Denna vecka har det varit etapp 2 på instruktörsutbildningen i Nose Work. Jättekul.  Det var kul att träffa alla igen och se deras utveckling och höra deras berättelser om sina testelever och deras framgångar. Sedan förra träffen har vi fått tr...

Presentation

Fotoutmaningen 2015

 

Kategorier

Fråga mig

88 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8
9
10
11 12 13 14 15
16
17
18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken!!!


Ovido - Quiz & Flashcards