Direktlänk till inlägg 4 september 2009

Facebook fungerar inte....

Av Ann-Louise Ryrvik - 4 september 2009 12:44


Jag vill bara nämna att jag inte tar mig in på facebook ifall ni skriver till mig och jag verkar dryg. Sedan igår är det stört omöjligt. På min förstasida som är superstart.se dyker facebook upp i sin ruta med nya inlägg och allt, men när jag ska trycka för att komma in och se min eller andras profiler går det bara inte. Inte ens om jag skriver http://www.facebook.se eller http://www.facebook.com i adressrutan....... Någon som har någon idé om vad som har hänt och vad jag kan göra? Någon som själva har det så? Virus?

Skit är det i alla fall!!!!

 
 
Ingen bild

Lin

4 september 2009 14:00

Besvärligt det där med internet ibland.

 
Nikolai

Nikolai

4 september 2009 14:41

Jag googlade precis efter andra som har samma problem... Min facebook fungerar inte heller!

http://nikolaih.blogg.se

 
Ingen bild

Fishaer

4 september 2009 14:55

Precis samma problem här, verkar vara fler som är påverkade av det.

 
Ingen bild

Tommy i Jönköping

4 september 2009 15:15

Japp, problem i hela landet att komma in på facebook. Talade precis med folk i andra ändan av landet...samma sak där. Sannolikt överbelastade servrar i USA. Facebook växer "för snabbt" enligt tidningsartiklar.

 
Ingen bild

Ann-Louise

4 september 2009 15:41

SÅÅÅÅÅÅ skönt att höra! Då är det inte bara jag då.... Jag har sedan i går försökt gång på gång att trixa med datorn, rensat och grejat men man får ju knäckt när man är hjälplös och inte är så bra på datorer. ....

 
Ingen bild

Lin

4 september 2009 18:02

Jag kommer in och har kommit in där hela dagen, men jag använder det ju inte...

 
Ingen bild

Tommy

4 september 2009 18:28

Har alla med problem också 3 som operatör? Verkar som det kretsar kring just den operatören när man hör med andra. Jag har 3 bredband själv. Funkar varken i mobil eller via dator.

 
Ingen bild

Ann-Louise

4 september 2009 21:13

Tommy; Jepp har tre! Fast nu när klockan är 21.12 funkar det igen :-). Gött!!!!

 
Erika

Erika

5 september 2009 13:40

Tack för den informationen! Har 3 som operatör och är milt sagt missnöjd med deras "tjänst" och bemötande. Nu visar det sig att det inte allas går det du utlovade innan vi skrev kontrakt. :( Så fort tiden är ute byter vi till annan operatör!

http://stoltaebbas.bloggagratis.se

 
Maria Y

Maria Y

6 september 2009 00:08

Segt o kraschar när man chattar, men in kommer jag. Fast från jobbet funkar inte Farmville nåt vidare. Finns väl nån mening med det med.....

http://cowgirlup.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Ann-Louise

6 september 2009 07:05

Kan nog vara någon tanke med det ;-). Farmville aktar jag mig noga för.... Skulle säkert sitta där hela tiden och bygga farm. Verkar skojsigt, men nej...

 
Ingen bild

Lin

6 september 2009 13:32

Jaså, Farmville som var det enda kuliga med FB tyckte jag...tills jag tröttnade, det blir tjatigt att grejorna vissnar om man inte har tid på ett par dagar.

 
Ingen bild

8 september 2009 21:44

Hej! Jag ville bara säga att jag har telia som bredband o funkar inte för mej heller.. Va också ute och sökte på va det kunde vara för fel.. jag får upp någon svart konstig sida med en röd ruta i som ej går bort..=/

 
Ingen bild

22 september 2009 15:12

Jag har Tele 2 som bredband och det funkar inte att komma in på facebook. Förutom ett undantag. Har flera datorer i hemmet. Det funkar att logga in på facebook på min bärbara men inte på det stationära datorn.. Mysko?

 
Ingen bild

mysen

22 juli 2010 21:28

min facebook fungerar hellr inte :(

 
Ingen bild

Smulan

9 december 2010 20:06

hej!

min facebook fungerar inte idag torsdagen den 9
december 2010 undrar vad som är felet kanske någon som hackat facebook eller annat fel på facebook.'

Smulan

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ann-Louise Ryrvik - 21 januari 2015 16:47


  Nu är första "spadtaget" taget och de gamla husen är i förvandling... Snacka om renoveringsobjekt!   ...

Av Ann-Louise Ryrvik - 17 januari 2015 19:45


  Kompis the Cat! <3

Av Ann-Louise Ryrvik - 17 januari 2015 08:38


     

Av Ann-Louise Ryrvik - 16 januari 2015 21:23

  Denna vecka har det varit etapp 2 på instruktörsutbildningen i Nose Work. Jättekul.  Det var kul att träffa alla igen och se deras utveckling och höra deras berättelser om sina testelever och deras framgångar. Sedan förra träffen har vi fått tr...

Presentation

Fotoutmaningen 2015

 

Kategorier

Fråga mig

88 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3 4
5
6
7
8
9 10 11
12
13
14 15 16 17
18
19
20
21
22
23 24 25 26 27
28
29 30
<<< September 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken!!!


Ovido - Quiz & Flashcards